فهرست:

نقد و بررسی تخصصی هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

 AirPods Max که دارای قابلیت حذف نویز فعال، حالت شفافیت، EQ تطبیقی و صدای فضایی در طیف وسیعی از گزینه‌های رنگی هستند.اعلام در ماه دسامبر سال 2020،   AirPods Max هنوز هم یک محصول نسبتاً جدید در صف اپل.

اپل مدل‌های جدید AirPods را به طور منظم یا به ویژه اغلب منتشر نمی‌کند. اپل تاکنون تنها یک نسل از هدفون‌های AirPods Max را معرفی کرده است، که گمانه زنی در مورد جدول زمانی چرخه ارتقا را دشوار می‌کند، اما بعید است که به زودی مدل جدیدی وجود داشته باشد.

AirPods Max با برچسب قیمت 549 دلاری بسیار گران‌تر از رقبای مستقیم است . به عنوان مثال، هدفون سونی WH-1000XM4 و هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700، که هر دو ویژگی مشابهی با AirPods Max ارائه می‌دهند، به ترتیب 349 و 379 دلار قیمت دارند.

بااینوجود، توجه به این نکته مهم است که تراشه‌های H1 داخل AirPods Max یک تجربه جفت‌سازی و تعویض دستگاه یکپارچه و کاملاً یکپارچه را برای کاربران آیفون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی ارائه می‌کنند که رقبا قادر به مطابقت با آن نبوده‌اند. این بدان معنی است که هنگام استفاده با دستگاه‌های اپل، به نظر می‌رسد AirPods Max بهترین گزینه برای هدفون‌های بیشازحد گوش در مورد مجموعه ویژگی‌های آن باشد.

بالشتک گوش airpods max

اگر احساس می‌کنید AirPods Max خیلی گران هستند یا به هدفون‌های روگوشی نیاز ندارید، اما همچنان دوست دارید که اپل تجربه جفت‌سازی و تعویض دستگاه بدون درز را داشته باشد، هدفون‌های استاندارد AirPods یا Beats نیز گزینه‌ای مناسب هستند، باقیمت‌های اولیه کمتر از 69 دلار برای Beats Flex. بهطور مشابه، برخی از ویژگی‌های AirPods Max، مانند حذف نویز فعال و صدای فضایی، با AirPods Pro باقیمت 249 دلار در دسترس هستند.
اپل در دسامبر 2020 ما را با AirPods Max غافلگیر کرد، هدفون بلندمدتی که شایعه شده بود و حداقل طی دو سال گذشته درحال توسعه بوده است.ایرپاد مکس اولین هدفون روی گوش با برند اپل است که اپل طراحی کرده است. هدفون‌های روی گوش مشابهی بانام تجاری Beats فروخته شده است، اما AirPods Max بهعنوان یک لوازم جانبی صوتی اپل به AirPods و AirPods Pro می‌پیوندد.ایرپاد مکس دارای گوش بند بیضیشکل با پیشانیبند توری بافتنی معکوس U شکل و بالشتک‌های توری گوش است . طراحی هدبند به آن اجازه می‌دهد تا وزن را بهطور مساوی توزیع کند و فشار روی سر را کاهش دهد، بهعلاوه دارای بازوهای قابل تنظیم برای متناسب با طیف وسیعی از اندازه‌های سر است.

فنجان‌های گوش از طریق چیزی که اپل آن را “مکانیسم انقلابی” می‌نامد بهمنظور تعادل و توزیع فشار به هدبند متصلمی شود ، و هر بالشتک گوش با فوم حافظه مهندسی آکوستیک طراحیشده است تا یک مهروموم برای صدای فراگیر ایجاد کند.

هدبند مشبک airpods max

بالشتک‌های گوش بهصورت مغناطیسی به لیوان گوش متصلمی شوند و قابل تعویض هستند و اپل بالشتک‌های گوش را بهصورت مستقل می‌فروشد. AirPods Max در پنج رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی، آبی، صورتی و سبز عرضه می‌شود که همگی دارای گوش‌کاپ‌های مشابه هستند.

در بالای یکی از ایرپاد مکس، یک تاج دیجیتال الهام گرفته از اپل واچ وجود دارد که کنترل‌های صدا و حرکات دقیق صدا را برای پخش/مکث صدا، پرش از آهنگ‌ها، پاسخ دادن/پایان دادن به تماس‌های تلفنی و فعال کردن سیری ارائه می‌دهد.

برای ارائه کیفیت صدای عالی، AirPods Max به یک درایور پویا 40 میلیمتری طراحیشده توسط اپل مجهز شده است . اپل می‌گوید AirPods Max به یس عمیق، دامنه‌های میانی دقیق و پسوند فرکانس بالا واضح و تمیز ارائه می‌دهد. با یک موتور آهنربای نئودیمیوم حلقه دوگانه ، AirPods حداکثر حفظ اعوجاج هارمونیک کمتر از 1 درصد در سراسر محدوده قابلشنیدن، حتی در حداکثر حجم.

مانند AirPods و AirPods Pro، AirPods Max به دو تراشه Apple H1 مجهز شده است که به لطف 10 هسته‌ای که قابلیت‌های صوتی محاسباتی را تقویت می‌کنند، صدایی باکیفیت بالا ارائه می‌کنند.

AirPods Max دارای فناوری حذف نویز فعال و همان حالت شفافیت ، سازگاری EQ و ویژگی‌های صوتی فضایی است که در AirPods Pro وجود دارد.

حذف نویز فعال از طریق سه میکروفون رو به بیرون در هر گوشواره کار می‌کند که نویز محیط را تشخیص می‌دهد، همراه با یک میکروفون در داخل هر گوش کاپ برای نظارت بر صدایی که به گوش شنونده می‌رسد. نرمافزار اپل حذف نویز را در زمان واقعی با محیط سازگار می‌کند.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

نمای کلی AirPods Max

حالت شفافیت اجازه می‌دهد تا صداهای بیرونی حتی با روشن بودن ANC همچنان شنیده شوند، درحالی‌که Adaptive EQ با اندازه‌گیری سیگنال صدا و تنظیم آن در زمان واقعی، صدا را بر اساس تناسب و مهروموم بالشتک های گوش تنظیم می‌کند. صدای فضایی از ردیابی سر پویا برای قرار دادن صداها در هر نقطه از فضا برای تجربه‌ای فراگیر و شبیه به تئاتر استفاده می‌کند.

Apple airpods max تجربه شنیداری

همه دستگاه‌های خانواده AirPods دارای قابلیت تعویض خودکار دستگاه در هر دستگاهی هستند که کاربر به‌حساب iCloud خود واردشده است، همراه با جفت‌سازی سریع، دسترسی Siri و اشتراک‌گذاری صدا. AirPods Max دارای حسگرهای نوری برای تشخیص زمان قرار گرفتن روی سر کاربر است.

هنگام نصب، AirPods Max می‌تواند صدا را پخش کند، و وقتی حذف شود، این عمل صدای AirPods را متوقف می‌کند. میکروفون‌های ذکرشده امکان تماس‌های تلفنی واضح را فراهم می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که سیری دستورات کاربر را حتی در هنگام پخش موسیقی می‌شنود.

AirPods Max دارای باتری است که تا 20 ساعت برای گوش دادن به موسیقی، صحبت کردن با تلفن یا تماشای فیلم با فعال کردن حذف نویز فعال و تنظیم صدا روی 50 درصد دوام می‌آورد . برای شارژ، اپل یک قاب هوشمند ساخته‌شده از مواد نرم ارائه می‌کند که AirPods Max را در حالت بسیارکممصرف قرار می‌دهد تا شارژ باتری را در صورت عدم استفاده حفظ کند. AirPods Max با استفاده از Lightning شارژ می‌شود و شارژ پنجدقیقه‌ای 1.5 ساعت زمان گوش دادن را فراهم می‌کند.

OS 14.3، iPadOS 14.3، macOS Big Sur 11.1، watchOS 7.2 و tvOS 14.3 برای استفاده از هدفون مورد نیاز هستند. اپل به‌طور معمول به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار جدیدی را برای AirPods Max معرفی می‌کند. نسخه میان‌افزار فعلی 4A400 است، به‌روزرسانی‌ای که در اکتبر 2021 معرفی شد و پشتیبانی از Find My Network و Conversation Boost را اضافه کرد .

از اواخر ژانویه 2021 ، اپل فروش بالشتک های گوش AirPods Max را به صورت مستقل آغاز کرد و راهی را برای افراد فراهم کرد تا کوسن های جایگزین را دریافت کنند. بالشتک های گوش AirPods Max 69 دلار قیمت دارند و در رنگ های قرمز، سبز، آبی آسمانی، مشکی و نقره ای عرضه می شوند.

برخی از بررسی‌کنندگان دریافتند که AirPods Max در مقایسه با هدفون‌های دیگر دارای ANC، از جمله هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700 و Sony WH-1000XM4، قابلیت حذف نویز بالاتری دارد.

اکثر منتقدان به وزن آن اشاره کردند، زیرا AirPods Max سنگین تر از سایر گزینه های هدفون است. گفته می‌شود که هدبند مشبک مقداری از فشار را کاهش می‌دهد، اما ممکن است در افرادی با سرهای کوچک بزرگ احساس شود. با این حال، گوش کاپ‌ها جریان هوای خوبی دارند و احساس تعریق یا گرما نمی‌کنند.

نظرات عملی اضافی در مورد AirPods Max را می‌توانید در بررسی کامل ما پیدا کنید و همچنین اولین برداشت‌ها را از مشتریان واقعی اپل داریم .

اپل AirPods Max را با گوش‌کاپ‌های آلومینیومی برس‌دار بیضی شکل که به یک “سایبان” منحنی U شکل با بازوهای تلسکوپی متصل شده است، برای اهداف تنظیم اندازه طراحی کرد. گوش‌های مشبکی وجود دارد که اپل می‌گوید از پارچه آکوستیک ساخته شده‌اند که صدا را بهتر هدایت می‌کند.

ایرپاد حداکثر صورتی

هدبند به سمت بالا منحنی می شود و از یک ماده توری کشباف تنفسی بین یک قاب فولادی ضد زنگ ساخته شده است که اپل می گوید وزن هدفون را روی سر توزیع می کند تا راحت تر شود. این قاب با یک ماده نرم پوشیده شده است.

هدبند AirPods Max را می‌توان با ابزار استاندارد سیم‌کارت حذف کرد ، که نشان می‌دهد در آینده امکان تعویض هدبند وجود دارد و همچنین تعمیر آسان هدبند را تسهیل می‌کند. در حال حاضر اپل هدبند نمی فروشد. همچنین یک کانکتور کوچک شبیه لایتنینگ در داخل وجود دارد که به هدبند اجازه می دهد تا هر گوشواره را به هم متصل کند.

اپل می‌گوید که طراحی AirPods Max به شما اجازه می‌دهد تا “تناسب بی‌نتیجه‌ای” ایجاد کند که یک “مهربندی صوتی بهینه” برای بسیاری از اشکال سر ایجاد می‌کند. هر گوشواره به طور مستقل روی قاب می‌چرخد تا فشار را متعادل کند، و مواد مشبک و فوم حافظه داخلی بالشتک‌ها نرمی بالش مانند را ارائه می‌کنند.

اپل AirPods Max را در پنج رنگ نقره ای، خاکستری فضایی، آبی آسمانی، صورتی و سبز به فروش می رساند. از نظر رنگ، سایه‌هایی که اپل انتخاب کرده است مشابه رنگ‌هایی است که برای آی‌پد ایر 2020 استفاده شده است و هر رنگ دارای رنگی مناسب برای بالشتک‌های گوش و هدبند است.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

رنگ های AirPods Max

بالشتک های گوش AirPods Max به صورت مغناطیسی به گوش کاپ ها متصل می شوند و قابل تعویض هستند. اپل بالشتک های گوش مستقل را به قیمت 69 دلار در هر جفت می فروشد که امکان ترکیب رنگ های مختلف را فراهم می کند.
ترکیب ایرپاد و مکس هیرو

AirPods Max به طور قابل توجهی سنگین‌تر از بسیاری از هدفون‌های حذف نویز سایر سازندگان است و وزن آن‌ها 13.6 اونس یا 384.8 گرم است. در مقایسه، وزن هدفون WH-1000MX4 سونی 8.96 اونس و Bose Quiet Comfort 35 II 10.93 اونس است.

ایرپاد مکس گوش کاپ

AirPods Max ضد آب یا مقاوم در برابر آب نیستند و اپل به مشتریان هشدار می دهد که در هیچ یک از دهانه ها رطوبت نگیرند.

برخی از دارندگان ایرپاد مکس پس از استفاده طولانی مدت متوجه تراکم داخل گوش کاپ شده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این تراکم می‌تواند باعث ایجاد مشکل در AirPods Max شود. به نظر می‌رسد که این مشکلی است که روی بسیاری از گزینه‌های هدفون روی گوش تأثیر می‌گذارد و به AirPods Max محدود نمی‌شود.

تاج و دکمه دیجیتال

مانند اپل واچ، AirPods Max دارای یک تاج دیجیتال برای اهداف کنترلی است. Digital Crown را می‌توان برای کم یا زیاد کردن صدا، پرش از بین آهنگ‌ها، پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی و فعال کردن Siri از طریق حرکت‌های چرخشی و فشار دادن استفاده کرد.

تاج و دکمه دیجیتال airpods maxهدبند airpods max

دکمه کنار Digital Crown امکان کنترل Active Noise Cancellation را می دهد و بین حالت ANC و Transparency جابجا می شود.

چرخاندن Digital Crown میزان صدا را کنترل می‌کند، یک بار فشار دادن به تماس پاسخ می‌دهد یا یک آهنگ را پخش/مکث می‌کند، دو بار فشار دادن یک آهنگ به جلو پرش می‌کند، سه بار فشار دادن یک آهنگ به عقب پرش می‌کند، و فشار دادن و نگه داشتن سیری فعال می‌شود.

کیس هوشمند

ایرپاد حداکثر در مورد

اپل AirPods Max را با یک قاب هوشمند نرم ارائه می‌کند که اطراف گوشواره‌ها می‌پیچد اما از هدبند محافظت نمی‌کند. این کیس به گونه ای طراحی شده است که AirPods Max را در حالت بسیار کم مصرف قرار دهد که با استفاده از آهنربا، عمر باتری را حفظ می کند.

قاب پیش‌فرض محافظ خاصی نیست، اما سازندگان شخص ثالث شروع به عرضه کیس‌های AirPods Max کرده‌اند که سنتی‌تر هستند و محافظت بیشتری ارائه می‌دهند .

کیفیت صدا

AirPods Max برای آنچه اپل به عنوان “تجربه بی نظیر شنیداری” توصیف می کند، صدای با کیفیت بالا را با حذف نویز فعال جفت می کند.

یک درایور سفارشی در داخل AirPods Max وجود دارد که صدایی با اعوجاج بسیار کم در محدوده قابل شنیدن تولید می کند. اپل وعده باس غنی، میانه های دقیق، و صدای واضح و تمیز را حتی در بالاترین صدا می دهد.

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

درایور مجهز به یک موتور آهنربای حلقه‌ای نئودیمیومی دوگانه است که از درایورهای بلندگوهای سطح بالا ساخته شده است. موتور آهنربا برای به حداقل رساندن اعوجاج هارمونیک کلی طراحی شده است، به این ترتیب AirPods Max شفاف ترین صدای ممکن را ارائه می دهد.

از ژوئن 2021، اپل یک صدای فضایی جدید با ویژگی Dolby Atmos را به Apple Music اضافه کرد که به دارندگان AirPods Max اجازه می‌دهد به آهنگ‌های صوتی فضایی طراحی شده ویژه گوش دهند.
صدای فضایی با Dolby Atmos برای ارائه یک تجربه صوتی همه جانبه و چند بعدی طراحی شده است، که به هنرمندان امکان می دهد موسیقی را به گونه ای ترکیب کنند که به نظر برسد نت ها از اطراف شما می آیند.
ویژگی iPhone Hi Fi Apple Music

صدای فضایی فیلترهای صوتی جهت‌دار را اعمال می‌کند و فرکانس‌هایی را که هر گوش دریافت می‌کند به‌طور نامحسوس تنظیم می‌کند تا صداها را تقریباً در هر نقطه از فضا برای یک تجربه شنیداری فراگیر تنظیم کند. این ویژگی از سنسورهای AirPods Max به همراه حسگرهای آیفون یا آی‌پد برای ردیابی حرکت سر افراد و همچنین موقعیت دستگاه آن‌ها، مقایسه داده‌های حرکتی و نقشه‌برداری مجدد میدان صوتی استفاده می‌کند تا به دستگاه متصل بماند. حتی با حرکت سر

Apple Music به‌طور خودکار آهنگ‌های Dolby Atmos را روی تمام هدفون‌های AirPods و Beats با تراشه H1 یا W1 پخش می‌کند، همانطور که بلندگوهای داخلی جدیدترین آیفون‌ها، آی‌پدها و مک‌ها به‌علاوه HomePod.

Record Labels آهنگ‌های جدید Dolby Atmos را به طور منظم به Apple Music اضافه می‌کند و اپل مجموعه‌ای از فهرست‌های پخش Dolby Atmos را ارائه می‌دهد. در حال حاضر هزاران آهنگ صوتی فضایی در طیف وسیعی از ژانرها موجود است.

Spatial Audio همچنین با برنامه Apple TV و برنامه های شخص ثالث کار می کند و تجربه گوش دادن به سینما را در AirPods Max ارائه می دهد.

ویژگی های تراشه H1

دو تراشه H1 طراحی شده توسط اپل در AirPods Max وجود دارد و این همان تراشه ای است که اپل در محصولات قبلی مانند AirPods Pro استفاده کرده است. اپل یک تراشه H1 را به هر فنجان گوش اضافه کرد و 10 هسته صوتی قابلیت‌های صوتی محاسباتی را ارائه می‌کنند که تمام هدفون‌های جادویی اپل را ارائه می‌دهند.

ایرپاد حداکثر مشکی

صدای محاسباتی اپل حذف نویز فعال را بهبود می‌بخشد، حالت شفافیت را امکان‌پذیر می‌کند، عملکرد هندزفری Hey Siri را فعال می‌کند، امکان جداسازی سریع و تعویض دستگاه‌ها را فراهم می‌کند، صدا را با هدفون روی سر تطبیق می‌دهد و موارد دیگر.

حذف نویز فعال

همانند AirPods Pro و برخی از هدفون‌های Beats، AirPods Max نیز دارای قابلیت حذف نویز فعال است. در مجموع شش میکروفون رو به بیرون برای تشخیص نویز در محیط و دو میکروفون رو به داخل وجود دارد که آنچه را که کاربر می شنود اندازه گیری می کند.

همراه با نرم‌افزار اپل، میکروفون‌ها به AirPods Max اجازه می‌دهند تا سطح نویز بیرونی را تعیین و کاهش دهد و در عین حال صدای در حال پخش را تنظیم دقیق کند.

این میکروفون ها قابلیت حذف نویز فعال را تامین می کنند. دو عدد از این میکروفون‌ها و یک میکروفون اضافی همچنین اطمینان می‌دهند که سیری برای دستورات صوتی حتی با پخش موسیقی شنیده می‌شود و تماس‌های صوتی حتی زمانی که باد می‌وزد واضح است.


خرید لوازم جانبی اپل از دیجی کالا

حالت شفافیت

حالت شفافیت را می توان برای کاربرانی فعال کرد که نگران حذف نویز فعال هستند که صداهای محیط را خفه می کند، که برای شنیدن آنچه در حال وقوع است مفید است.

حالت شفاف‌سازی حذف نویز فعال را کم می‌کند تا دارندگان AirPods Max بتوانند بدون نیاز به خاموش کردن صدای خود به ترافیک گوش دهند، اعلان‌های پرواز و موارد دیگر را بشنوند. در AirPods Max، حالت شفافیت را می توان با فشار دادن دکمه کنترل نویز که در بالای هدفون قرار دارد فعال کرد.

EQ تطبیقی

ویژگی Adaptive EQ کیفیت صدای بهتری را با تنظیم موسیقی در حال پخش بر اساس تناسب فردی و مهر و موم هدفون روی سر فراهم می کند. میکروفون‌های رو به داخل در AirPods Max آنچه را که می‌شنوید اندازه‌گیری می‌کنند و سپس فرکانس‌های موسیقی را برای تجربه‌ای غنی و ثابت تنظیم می‌کنند.

AirPods Max از عملکرد Hey Siri همیشه روشن پشتیبانی می کند، بنابراین برای تغییر موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید یا برای پرسیدن سوال از سیری، Siri با عبارت بیدار “Hey Siri” فعال می شود.

جفت شدن، سوئیچینگ و اشتراک گذاری

مانند سایر ایرپادها، AirPods Max به طور خودکار به سایر دستگاه های اپل با قابلیت تنظیم و جفت شدن با یک ضربه متصل می شود. برای مثال، اتصال AirPods Max به آیفون یا آیپد به سادگی نگه داشتن هدفون در نزدیکی دستگاه و سپس ضربه زدن روی دکمه Connect است.

جفت شدن airpods max

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max ishap.ir

همچنین قابلیت‌های تعویض سریع دستگاه وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی استفاده از AirPods Max را در هر دستگاهی که با Apple ID خود وارد آن شده‌اند تغییر دهند.

تعویض خودکار دستگاه به AirPods Max این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از دستگاه‌ها، بدون نیاز به دسترسی به کنترل‌های بلوتوث، به طور خودکار بین iPhone، iPad، Mac و Apple Watch جابه‌جا شود.

صدا در iPhone، iPad و Apple TV را می توان با دو مجموعه AirPods به اشتراک گذاشت و این ویژگی در AirPods Max نیز صدق می کند.

سایر سنسورها

حسگرهای AirPods Max به آن‌ها اجازه می‌دهند تعیین کنند که چه زمانی روی سر هستند، بنابراین وقتی هدفون برداشته می‌شود، صدا متوقف می‌شود و وقتی دوباره روی سر قرار می‌گیرد، صدا از سر گرفته می‌شود. مکث کردن موسیقی را نیز می‌توان با بلند کردن فنجان گوش انجام داد.

airpods max به رنگ آبی

هر گوشواره شامل یک سنسور نوری، حسگر موقعیت، حسگر تشخیص کیس و یک شتاب سنج است. همچنین یک ژیروسکوپ در قسمت گوش چپ وجود دارد.

است وجود دارد هیچ U1 تراشه فوق العاده پهنای باند در AirPods حداکثر، حتی اگر این تراشه در مدل های آیفون 12 و HomePod مینی گنجانده شد. تراشه U1 آگاهی فضایی بهتری نسبت به بلوتوث ارائه می‌کند و دقیقاً زمان عبور امواج رادیویی بین دو دستگاه را محاسبه می‌کند.

عمر باتری

باتری AirPods Max حداقل 20 ساعت گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا مکالمه با تلفن همراه با قابلیت حذف نویز فعال و صدای مکانی فعال است. تست اپل با حجم 50 درصد انجام شد.

این هدفون با کابل لایتنینگ شارژ می شود و شارژ پنج دقیقه ای آن 1.5 ساعت زمان گوش دادن را فراهم می کند. تقریباً دو ساعت طول می کشد تا AirPods Max کامل شود. AirPods Max دکمه روشن/خاموش ندارد و اپل در عوض به حالت‌های مختلف برق برای حفظ عمر باتری تکیه می‌کند.

وقتی AirPods Max برداشته می‌شود اما در Smart Case قرار نمی‌گیرد، پس از پنج دقیقه وارد حالت «کم مصرف» می‌شود . در صورت دست نخوردن، به مدت 72 ساعت در این حالت باقی می مانند. پس از مدت 72 ساعت، هدفون وارد حالت “فوق العاده کم مصرف” می شود که بلوتوث و Find My Location را غیرفعال می کند تا شارژ را بیشتر حفظ کند.

ایرپاد مکس دارای یک چراغ LED در پایین گوشواره سمت راست است که می‌توان از آن برای تعیین میزان شارژ هنگام فشار دادن دکمه پاور هنگام شارژ شدن AirPods Max استفاده کرد. در بالای 95 درصد، چراغ سبز است، در زیر 95 درصد شارژ، کهربایی است. با فشردن دکمه AirPods Max هنگامی که هدفون شارژ نمی شود، اگر بیش از 15 درصد عمر باتری باقی مانده باشد، چراغ سبز نشان داده می شود، در حالی که اگر شارژ کمتر از 15 درصد باشد، چراغ کهربایی نشان می دهد.

هنگامی که AirPods Max در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود در قاب هوشمند قرار می‌گیرد، برای حفظ باتری فوراً به حالت کم مصرف می‌رود. AirPods Max بعد از 18 ساعت در Smart Case به حالت بسیار کم مصرف می‌رود که بلوتوث و Find My Location را خاموش می‌کند. این بدان معناست که AirPods Max در داخل و خارج از کیس به همان “حالت کم مصرف” می‌رود و برای کسانی که ترجیح می‌دهند از آن استفاده نکنند، قاب برای صرفه‌جویی در مصرف برق ضروری نیست.

برخی از AirPods Max مشکلاتی را با تخلیه بیش از حد باتری تجربه کردند و متوجه شدند که باتری هر روز 10 تا 12 درصد در زمانی که استفاده نمی شود و گاهی اوقات بیشتر تخلیه می شود. اپل با به‌روزرسانی سیستم‌افزار 3C39 که در مارس 2021 منتشر شد ، این اشکال را برطرف کرد .

پیدا کردن من

AirPods Max را می توان در برنامه Find My ردیابی کرد و با iOS 15 می توان با استفاده از Find My Network اپل پیدا کرد.

این ادغام به AirPods Max اجازه می‌دهد حتی زمانی که خارج از محدوده بلوتوث هستند، با پینگ کردن دستگاه‌های اپل افرادی که در نزدیکی آن‌ها قرار دارند، قرار بگیرند، بنابراین می‌توانید مجموعه ای از ایرپادهای گمشده را خیلی دورتر پیدا کنید.

نرم افزار و مورد نیاز دستگاه

استفاده از AirPods Max تا حد امکان به macOS Big Sur 11.1 یا بالاتر، iOS 14.3 یا بالاتر، iPadOS 14.3 یا بالاتر، watchOS 7.2 یا بالاتر، یا tvOS 14.3 یا بالاتر نیاز دارد.

AirPods Max با iPhone 6s و iPhone SE اصلی و جدیدتر، iPad mini 4 و iPad Air 2 و بالاتر، مدل‌های Apple Watch Series 1 و بالاتر و Apple TV 4K سازگار است.

در مورد مک، AirPods Max با ماشین‌هایی کار می‌کند که به سال 2012 بازمی‌گردد، و AirPods Max نیز با هر دستگاهی که از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند جفت می‌شود، اگرچه اکثر ویژگی‌ها به دستگاه اپل نیاز دارند.

آینده AirPods Max چیست

در ابتدا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه AirPods Max در دو نوع عرضه می شود، با یک گزینه رده بالا و یک گزینه ورزشی ارزان قیمت تر، اما این اتفاق نیفتاد، بنابراین ممکن است در آینده شاهد آن باشیم.

همچنین گفته می شود که اپل به دلیل مشکلات تولید و چالش های توسعه، چندین ویژگی را از AirPods Max حذف کرده است . شایعات اولیه همچنین حاکی از آن بود که این هدفون دارای هدبندهای قابل تعویض، پد لمسی برای کنترل‌ها و بدون جهت چپ و راست خاص است، اما این ویژگی‌ها به محصول نهایی راه پیدا نکردند.

این امکان وجود دارد که نسخه آینده ایرپاد مکس دارای عملکردی باشد که از اولین نسخه راه اندازی حذف شده بود، اما اپل در حال حاضر فعالانه روی دنبال کردن AirPods Max کار نمی کند . با این حال، ممکن است رنگ های دیگری نیز معرفی شوند.


خرید پرفروش ترین هدفون و هدست از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

منو
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
حساب من