فهرست:

راهنمای خرید بهترین اتو مو، کدامیک برای موهای شما مناسب است؟

فهرست مطالب:

کدام اتو مو برای موهای شما مناسب است؟

راهنمای خرید بهترین اتو مو: زمانی که قصد خرید اتو مو دارید اولین قدم شناخت از بافت و جنس موهایتان است. پس از آن می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین اتو مو را خریداری نمایید. افراد داری جنس موهای مختلفی هستند برخی موهای ضخیم و پر پشتی دارند، برخی موهای نازک، موها ممکن است کوتاه یا بلند باشد، بعضی خانم‌ها موهایشان بسیار حساس است و یا ممکن است بر اثر رنگ و دکلره موهای آسیب دیده داشته باشند، همه این موارد و حتی جنسیت افراد اینکه خانم و یا آقا باشید نیز در انتخاب اتو مو نقش دارند. به اختصار و با توجه به انواع اتو موها از نظر جنس صفحه اتو مو، محصول مناسب برای هر نوع مویی را به شما ارائه می‌دهیم:

کسانی که دارای موهای فر و موج‌دار هستند، دوست دارند با صاف کردن موهایشان یک تغییر هر چند کوتاه را تجربه کنند. اتو مو دستگاهی است که به وسیله آن می‌توانید موها را صاف و لخت کنید. موهای صاف همیشه جذاب بوده و یک مدل موی بسیار زیبا است که با همه استایلی تناسب دارد. از آنجا که اتو مو به سبب حرارت و ارتباط مستقیمی که با مو دارد ممکن است باعث آسیب مو شود بنابراین در خرید اتو مو مناسب بایستی دقت لازم را به عمل بیاورید و بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین اتو مو را خریداری نمایید که نتیجه دلخواه را بدون ایجاد مشکلی برای شما به ارمغان بیاورد.

انواع اتو مو

otoo moo

اتو مو براساس جنس صفحه به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود، انواع اتو مو از نظر جنس صفحه یا کفی عبارتند از:

  1. اتو مو سرامیکی
  2. اتو مو فلزی (معمولی)
  3. اتو مو تیتانیومی
  4. اتو مو تورمالین
  5. اتو مو کراتینه
  6. اتو مو آیونیک
  • اتو مو سرامیکی

اتو مو سرامیکی به واسطه پخش یکنواخت حرارت در سرتاسر صفحه به مو کمتر آسیب وارد می‌کند و اگر نکات مراقبتی از مو را رعایت کنید موها را به خوبی و بدون اینکه دچار سوختگی شوند صاف می‌کند. این نوع اتو مو با توجه به کیفیت خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که طرفداران زیادی دارد و جزو پرفروش‌ترین اتو مو بازار محسوب می‌شوند. اتو موهای سرامیکی از قابلیت‌های دیگر نظیر تنظیم درجه حرارت نیز برخوردارند که برای انواع موها از جمله موهای نازک و آسیب پذیر و یا موهای ضخیم و پرپشت مناسب هستند.

  • اتو مو فلزی

اتو مو فلزی از ابتدایی‌ترین نوع اتو مو هستند و جنس صفحه آن‌ از فلز تشکیل شده است. به علت اینکه این نوع اتو مو نسبت به بقیه اتو موها ممکن است آسیب بیشتری به مو وارد کند امروزه کمتر از آن استفاده می‌شود و برای افرادی مناسب است که از اتو مو گهگاهی و با فاصله زمانی زیاد استفاده می‌کنند. اتو موهای فلزی یا معمولی فاقد تنظیم درجه حرارت هستند و حرارت آن‌ها در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنطیم می‌شوند.

  • اتو مو تیتانیومی

از جمله خاصیت‌های فلز تیتانیوم رسانش گرمایی بالای آن است. استفاده از این فلز در اتو مو باعث می‌شود که اتو مو تیتانیومی نسبت به سایر اتو موها سریع‌تر گرم شوند. از آنجا که این نوع اتو موها به سرعت داغ می‌شوند و گرما را حفظ می‌کنند پیشنهاد می‌شود در سالن‌های زیبایی و توسط افراد حرفه‌ای استفاده شود زیرا چنانچه عکس‌العمل سریع با این اتو مو نداشته باشید موهایتان دچار سوختگی و آسیب می‌شوند. هرگز موهای نازک و آسیب دیده را با اتو مو تیتانیومی اتو نکنید، این اتو موها برای موهای پرپشت و ضخیم مناسب هستند.

  • اتو مو تورمالین

در ساخت اتو مو تورمالین، روی صفحه اتو مو را (معمولاً صفحه سرامیکی) با پودر تورمالین روکش می‌کنند. تورمالین سنگی قیمتی است و زمانی که در اتو مو استفاده می‌شود باعث به تدریج گرم شدن صفحه اتو مو می‌شود و همچنین حرارت را در خود نگه می‌دارد و آن را به صورت یکنواخت به مو منتقل می‌کند.


خرید اینترنتی انواع فرکنده و اتو مو از دیجی کالا

اثر دیگری که اتو موی تورمالین دارد این است که یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها اثر یون‌های مثبت موهای آسیب دیده را خنثی می‌کند و باعث کاهش الکتریسیته ساکن موها می‌شود در نتیجه وز موها را از بین می‌برد و موها را صاف و لخت می‌کند. اتو مو تورمالین برای موهای آسیب دیده و وز بسیار مناسب است و با حفظ رطوبت طبیعی مو، آن‌ را صاف و درخشان می‌کند.

  • اتو مو کراتینه

کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در ساختمان مو وجود دارد و باعث نرمی و صافی مو می‌شود. در اتو مو کراتینه، کفی سرامیکی اتو مو به صفحات تزریق کراتین مجهز شده‌اند. از آنجا که کراتین سبب حفظ رطوبت، تغذیه و نرم کنندگی قوی مو می‌شود، بنابراین اتو مو کراتینه برای طولانی مدت موهای شما را احیا، صاف، نرم و براق می‌کند.

  • اتو مو آیونیک

اتو مو آیونیک از خشک شدن مو و از دست رفتن رطوبت مو جلوگیری می‌کند، پس برای افرادی با موهای خشک بسیار مناسب است. چنانچه موهایتان خشک، وز و مستعد موخوره است؛ برای حفظ و بازگرداندن رطوبت مو تنها از اتو مو آیونیک استفاده کنید تا مشکل خشکی موهایتان بیشتر نشود.

حال که با انواع اتو مو از نظر جنس صفحه (کفی) آشنا شدید،‌ لازم است دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های اتو مو را بشناسید چرا که این ویژگی‌ها در خرید اتو موی خوب بسیار به شما کمک خواهند کرد.

1

  • پهنای صفحه اتو مو

اتو موها از نظر پهنای صفحه دارای اندازه‌های مختلف هستند. صفحه اتو موها در سه اندازه باریک، متوسط و پهن دسته بندی می‌شوند. اینکه کدام نوع اتو مو را انتخاب کنید به موهای شما بستگی دارد.

اگر موهای پرپشت و بلندی دارید اتو موهایی با صفحه پهن مناسب هستند و افراد با موهای نازک و کوتاه بایستی از اتو موهای با صفحه باریک استفاده کنند. اتو مو با صفحه باریک برای صاف کردن موی آقایان نیز کاربرد دارد.

مقالات مرتبط

کدام سشوار مناسب موهای من است؟

بهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست شما

  • قابلیت تنظیم درجه حرارت

    در هنگام خرید اتو مو به این نکته توجه داشته باشید که محصول قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد زیرا فاکتور بسیار مهمی تلقی می‌شود و به وسیله آن می‌توانید دمای اتو مو را بر روی درجه مورد دلخواهتان تنظیم کرده و از آسیب به موهایتان جلوگیری کنید.راهنمای خرید بهترین اتو مو مسلماً هر چه دمای بالاتری را انتخاب کنیم موها سریع‌تر و بهتر صاف خواهند شد اما در نظر داشته باشید که آسیب آن نیز بیشتر می‌شود بنابراین در مواقع خاص از بیشینه دمای اتو مو استفاده کنید.

    همچنین افرادی که دارای موهای حساس و نازک هستند می‌توانند با تنظیم درجه حرارت پایین بدون اینکه برای موهایشان مشکلی پیش بیاید، موها را صاف کنند و از آن لذت ببرند. برای موهای نرمال و بدون آسیب دیدگی، دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد می‌تواند دمای مطلوب و مناسبی باشد.


خرید انواع ماشین اصلاح صورت از دیجی استایل

3

  • فناوری تولید یون

این فناوری در ساخت اتو مو، سشوار، دستگاه‌ فر کننده مو و سایر وسایل برقی مرتبط با مو استفاده می‌شود. اتو موهایی با قابلیت تولید یون به این صورت عمل می‌کنند که یون‌های منفی را تولید کرده و این یون‌ها منفی با یون‌های مثبت مو (عامل وز شدن مو) متعادل شده و الکتریسیته ساکن مو را خنثی می‌کنند و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. فناوری تولید یون در اتو مو باعث صاف شدن مو و حفظ طراوت، شادابی، رطوبت مو با کمترین آسیب می‌شود.

شکل صفحه اتو مو

صفحات اتو مو دارای دو نوع لبه هستند: لبه گرد، لبه تیز و صاف. اتو مو لبه گرد دارای دو کارایی صاف کردن و حالت دادن موها است و اتو مو لبه تیز بیشتر باعث صاف شدن موها می‌شود.

قابلیت خاموش شدن خودکار

همانند دیگر وسایل برقی، اتو مو نیز برای ایمنی بیشتر اگر از قابلیت خاموش شدن خودکار بهره ببرد بسیار بهتر و ارزشمند تر خواهد بود. این قابلیت باعث می‌شود که چنانچه شما فراموش کنید اتو مو را خاموش کنید بعد از مدت زمان خاصی به طور اتوماتیک خاموش می شود و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می‌کند.

namayeshgar

صفحه نمایشگر

برخی از اتو موها دارای صفحه نمایشگر هستند که به وسیله آن اطلاعات مربوط به ویژگی‌های اتو مو از جمله دما را برای راحتی کاربر به نمایش می‌گذارد.

محل اتصال سیم برق

از ویژگی‌های دیگری که هنگام خرید اتو مو باید به آن توجه کنید محل اتصال سیم برق به دستگاه است. این اتصال بایستی محکم باشد و اگر از قابلیت چرخش ۳۶۰ برخوردار باشد بسیار بهتر خواهد بود و استفاده از اتو مو را برای شما راحت‌تر می‌کند.

موهای پرپشت و فر، ضخیم و بلند

افراد با این نوع موها می‌توانند از اتو موهای سرامیکی با صفحه پهن استفاده کنند. همچنین اگر در کار با اتو مو حرفه‌ای هستید، می‌توانید از اتو مو تیتانیومی برای موهای ضخیم و بلند خود استفاده کنید اما مراقب زمان نگهداری اتو مو روی موهایتان باشید تا دچار سوختگی نشوند زیرا این اتو موها گرمای زیادی دارند. هر چه مو فرتر و ضخیم‌تر باشد می‌توانید از دمای بالاتری برای صاف کردن موها استفاده کنید اما نکات مراقبتی از مو را نیز رعایت کنید تا مو بر اثر حرارت آسیب نبیند.

موهای نازک و حساس

اتو موهای سرامیکی با صفحه باریک برای موهای نازک مناسب هستند، چنانچه علاوه بر نازک بودن دارای موهای آسیب دیده و با وز هستید، اتو مو تورمالین نیز برای شما گزینه خوبی است.

طول سیم اتو مو

هر چه طول سیم اتو مو بلندتر باشد بهتر است، زیرا ممکن است با پریز فاصله داشته باشید و بلندی سیم اتو به کمک شما می‌آید. همچنین بلند بودن سیم اتو مو باعث راحتی شما در هنگام استفاده از اتو مو می‌شود.

موهای رنگ شده و آسیب دیده

برای موهای رنگ شده و آسیب دیده اتو موهای تورمالین و اتو موهای کراتینه بسیار مناسب هستند.

موهای خشک

چنانچه موهایتان خشک و دچار موخوره است و رطوبت طبیعی خود را از دست داده است، اتو مو آیونیک را امتحان کنید.


خرید انواع سشوار از دیجی کالا

  • نحوه نمایش محصول ها
اتو مو پرومکس مدل 5757K

اتو مو پرومکس مدل 5757K

3,145,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • طول سیم: 3 متر
  • قابل تنظیم در: 6
  • مدت زمان گرم شدن: 30
  • اقلام همراه: - کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز
  • امکانات ابزار: نشانگر LED
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک تورمالین
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • سایر توضیحات: - دارای صفحات سرامیکی پوشش داده شده با سرامیک تورمالین - دارای نشانگرهای LED در 6 رنگ برای نشان دادن دما - گرم شدن سریع - 6 دمای قابل تنظیم از 130 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد - دارای حلقه‌ی آویختن - عرض صفحات: 26 میلی‌متر - دارای بدنه‌ی ضد لغرزش - کراتینه کننده برای داشتن موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر و بدون وز شدگی
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880

2,380,000 تومان
  • حداکثر دما: 200 درجه سانتی‌گراد
  • خاموشی خودکار پس از: 60 ثانیه
  • طول سیم: 1.8 متر
  • قابل تنظیم در: 2 بازده دمایی 170 و 200 درجه سانتی گراد
  • مدت زمان گرم شدن: 50 ثانیه
  • امکانات ابزار: سر سرامیکی
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک تورمالین
  • گستره‌ی دما: 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: پهن
  • سایر توضیحات: - دارای فناوری ThermoProtect برای صاف کردن مو و جلوگیری از دمای بیش از حد - طراحی 3 ردیفی دندانه‌ها برای محافظ از پوست سر در برابر گرما - زمان گرم شدن سریع (50 ثانیه) - دارای نشانگر نوری - کابل قابل چرخش برای جلوگیری از گره خوردن و درهم پیچیدن - 111 نوک گرماده - 247 نوک برس - ابعاد 48 × 75 × 350 میلی متر - ابعاد سری برس 60×116 میلی متر - امکان گرم شدن در بازه‌ی 170 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو مک استایلر مدل MC-2098

اتو مو مک استایلر مدل MC-2098

3,450,000 تومان
  • حداکثر دما: 240
  • طول سیم: 2.5 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 40
  • نوع نمایشگر: LCD
  • امکانات ابزار: صفحه نمایش
  • جنس صفحات: سرامیک
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو کیمی مدل KM-329

اتو مو کیمی مدل KM-329

244,490 تومان
  • حداکثر دما: 220
  • مدت زمان گرم شدن: 30
  • نوع نمایشگر: LED
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: پهن
  • سایر توضیحات: تکنولوژی نانو سیلور
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو مک استایلر مدل MC-2028

اتو مو مک استایلر مدل MC-2028

2,450,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 45
  • طول سیم: 2 متر
  • نوع نمایشگر: LCD
  • امکانات ابزار: دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: تیتانیوم
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: پهن
  • سایر توضیحات: - دارای صفحه لمسی و هوشمند - قفل اتوماتیک صفحه و باز شدن با اشاره انگشت - سیستم گرمایشی بسیار سریع تا 450 F - مناسب برای کراتینه و درمان مو - صفحه نسبتاً پهن 45mm با پوشش نانو - دارای قفل دو طرفه - کابل استاندارد با گردش 360 - دارای جعبه مخصوص نگهداری با دوام
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو مک استایلر مدل MC-2024

اتو مو مک استایلر مدل MC-2024

3,330,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 45
  • طول سیم: 2.4 متر
  • نوع نمایشگر: لمسی هوشمند LCD
  • امکانات ابزار: دکمه‌ی روشن/خاموش
  • جنس صفحات: نانو سرامیک
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • سایر توضیحات: - دارای قفل دو طرفه
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
برس حرارتی روزیا مدل HR-765

برس حرارتی روزیا مدل HR-765

850,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • مدت زمان گرم شدن: 60
  • نوع نمایشگر: LCD
  • جنس صفحات: PTC
  • نوع صفحات: پهن
  • سایر توضیحات: گرم شدن سریع ولتاژ دوگانه صاف کننده عالی مو طراحی حرفه ای بدون آسیب و سوختگی مو دارای شانه دو کاربرده مجهز به نمایشگر دمای LCD برای نمایش میزان حرارت کیفیت ساخت بسیار بالا اتو کردن موها در حین شانه زدن آن ها سرامیکی حفظ سلامت و زیبایی موهای شما عدم آسیب رساندن به موی سر کنترل دمای متغیر به صورت حرفه ای برای انواع مو داغ شدن تا میزان ۴۵۰ درجه فارانهایت صاف کردن ، پیچاندن و مجعد کردن مو در مدت زمان کم و بدون دردسر مجهز به سیستم ضد الکتریسیته ی موها قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت بی استفاده ماندن دارای دندانه های سرامیکی برای حفظ سلامت موهای شما هدیه ای پرکاربرد و زیبا برای بانوان مناسب برای استفاده برای مجالس و میهمانی استفاده آسان
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو و حالت دهنده مو روزیا مدل HR755

اتو و حالت دهنده مو روزیا مدل HR755

1,888,000 تومان
  • حداکثر دما: 470
  • خاموشی خودکار پس از: 60
  • قابل تنظیم در: 4
  • مدت زمان گرم شدن: 90
  • نوع نمایشگر: LED
  • اقلام همراه: - 4 صفحه موج دار
  • امکانات ابزار: سر سرامیکی
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک
  • گستره‌ی دما: بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
برس حرارتی بابیلیس مدل AS115PSDE

برس حرارتی بابیلیس مدل AS115PSDE

2,450,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 60
  • طول سیم: 1.8 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 15
  • نوع نمایشگر: LCD
  • اقلام همراه: - دارای کیف مقاوم در برابر حرارت
  • امکانات ابزار: سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: باریک 110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات: - نمایشگر دیجیتالی درجه حرارت 150 تا 230 درجه سانتیگراد - دارای ولتاژ جهانی
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو جیمی مدل GM-1954

اتو مو جیمی مدل GM-1954

650,000 تومان
  • حداکثر دما: 120 تا 200
  • طول سیم: 1.7 متر
  • قابل تنظیم در: 120 تا 200
  • مدت زمان گرم شدن: 60
  • نوع نمایشگر: چراغ ال ای دی
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: تیتانیوم
  • گستره‌ی دما: 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT

حالت دهنده مو پرینسلی مدل PR158AT

630,000 تومان
خرید از دیجی استایل
اتو مو رمینگتون S6500

اتو مو رمینگتون S6500

2,340,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • نوع نمایشگر: LCD
  • اقلام همراه: - کیف ضد حرارت - کیف نگهداری/DVD
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: باریک 110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات: - دارای عملکرد تقویت کننده توربو - 2 برابر حرکت لطیف‌تر و راحت‌تر - 3 برابر بادوام‌تر بر روی موها
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو مک استایلر مدل MC-5513

اتو مو مک استایلر مدل MC-5513

1,650,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 60
  • طول سیم: 2.5 متر
  • امکانات ابزار: دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک
  • گستره‌ی دما: 220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات: متوسط
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو رمینگتون مدل S9100

اتو مو رمینگتون مدل S9100

3,029,000 تومان
  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 60
  • طول سیم: 3 متر
  • قابل تنظیم در: 180 تا 230 درجه سانتیگراد
  • مدت زمان گرم شدن: 10
  • امکانات ابزار: سیستم ایمنی قفل دما
  • جنس صفحات: سرامیک
  • نوع صفحات: متوسط
  • سایر توضیحات: مجهز به تکنولوژی پیشرفته OPT مجهز به صفحات سرامیکی بسیار لیز دارای تنظیمات Pro+ برای ایجاد صافی بی نقص و سالم‌تر سازگار با ولتاژ سرتاسر جهان (مناسب برای مسافرت) دارای 9 تنظیم دما بین 150 تا 230 درجه سانتیگراد دارای صفحات با عرض 31 و طول 281 میلیمتر گرم شدن سریع فقط در 10 ثانیه تا 5 برابر موهای نرم و صاف‌تر تا 50 درصد صافی در یک حرکت صاف شدن راحت‌تر و ماندگاری بیشتر خاموش شدن خودکار بعد از 60 دقیقه دارای یک کیف مقاوم در برابر گرمای اتو دارای سیم 3 متری
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو دی اس پی مدل 10183

اتو مو دی اس پی مدل 10183

990,000 تومان
  • حداکثر دما: 250 درجه سانتی گراد
  • خاموشی خودکار پس از: 60 دقیقه
  • مدت زمان گرم شدن: 10 ثانیه
  • نوع نمایشگر: LED
  • اقلام همراه: کیف محافظ
  • امکانات ابزار: دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: نانو سرامیک
  • نوع صفحات: متوسط
  • سایر توضیحات: قابل تنظیم در 5 دمای مختلف بین 80 تا 250 درجه سانتی گراد دارای خاصیت کراتین تراپی دارای نمایشگر LED مجهز به سیستم گرمایشی سریع MCH دارای صفحاتی متوسط از جنس نانو سرامیک مانع سوختن و خشکی موها دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه مجهز به سیستم خاموشی خودکار دارای کیف محافظ مناسب هم برا استفاده شخصی هم برا استفاده سالنی (آرایشگاه ها)
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل
اتو مو مک استایلر مدل MC-2286

اتو مو مک استایلر مدل MC-2286

2,400,000 تومان
  • حداکثر دما: 230 درجه سانتیگراد
  • طول سیم: 2 متر
  • قابل تنظیم در: 3 درجه حرارت
  • اقلام همراه: پد حرارتی
  • امکانات ابزار: سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو: قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات: سرامیک
  • نوع صفحات: باریک
  • سایر توضیحات: گرمایش سریع، چرخش 360 درجه سیم برق، سه درجه حرارت قابل تنظیم
  • ویژگی بیشتر
خرید از دیجی استایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

منو
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
حساب من