فهرست:

راهنمای خرید اسکوتر برقی – معرفی اسکوتر برقی ارزان و پرفروش

راهنمای خرید اسکوتر برقی: اسکوترهای برقی روز به روز محبوب تر می شوند. بنابراین هنگام خرید یک اسکوتر برقی، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

آیا تا به حال به خرید یک اسکوتر برقی فکر کرده اید؟ اگر نه، مطمئناً زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید. اسکوترهای برقی پنج برابر سریعتر از پیاده روی هستند و همچنین برای دویدن بسیار ارزان هستند، که آنها را به روشی ایده آل برای سفر برای مسافت های کوتاه تبدیل می کند.

از همان ابتدا، خرید یک اسکوتر برقی ممکن است یک مشکل به نظر برسد – اما بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، بنابراین انجام تحقیقات ضروری است.

اگر در دنیای اسکوترهای برقی تازه کار هستید و می خواهید نکات خرید اسکوتر خود را بدانید – به جای درستی آمده اید. ما قصد داریم تمام اطلاعاتی را که باید در مورد اسکوترهای برقی بدانید در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای برخی، خرید یک اسکوتر الکترونیکی ممکن است به طور طبیعی انجام شود – این بستگی به این دارد که آیا شما فنی هستید یا نه یا اینکه اهمیت جنبه های مختلف مالکیت اسکوتر را از کیفیت سواری گرفته تا محدوده سواری درک می کنید. مانند خودروها، موتور سیکلت ها، دوچرخه های پدالی، اسکوترهای برقی نیز کیفیت های خاص خود را دارند و همچنین مشخصات فنی آنها را متمایز می کند. بنابراین قبل از خرید اولین اسکوتر برقی خود – نکات کلیدی که باید در مورد آنها فکر کنید عبارتند از:

کیفیت سواری، قدرت موتورهای اسکوتر، داشتن یک یا 2 موتور اسکوتر، ظرفیت باتری اسکوتر و زمان شارژ، حداکثر باری که اسکوتر می تواند تحمل کند و بیشتر! در اینجا ما به مهمترین مشخصاتی که باید در نظر بگیرید می پردازیم.

فهرست مطالب:

 برندهای اسکوتر: قبل از خرید به دنبال چه چیزی باشید؟

اولین انتخاب واضح باید این باشد که کدام برند  اسکوتر را خریداری می کنید. خوب، بستگی به این دارد که شما برای چه چیزی از اسکوتر استفاده کنید. نام تجاری اسکوتر مهم است، زیرا در نهایت برند تا حدی کیفیت، سهولت تعمیر، دریافت قطعات یدکی، گارانتی و موارد دیگر را تعیین می کند.

در اینجا یک نتیجه گیری ساده وجود دارد.

هنگام انتخاب یک مارک اسکوتر، مراقب مارک های اسکوتر چینی کمتر شناخته شده / عمومی باشید – در درجه اول به این دلیل که اگر مشکلی پیش بیاید، احتمالاً سطح پشتیبانی مشابهی ندارند. اینترنت پر از اسکوترهای چینی با نام تجاری جدید است که ممکن است روی کاغذ خوب به نظر برسند، اما بدون شک از مشکلات کنترل کیفیت و مشکل در تهیه قطعات رنج می برند. در حالی که همه مارک های نامحبوب بد نیستند (در واقع برخی از مارک های کمتر شناخته شده مانند Bronco Motors اسکوترهایی با کیفیت فوق العاده بالا می سازند).

خرید یک برند پرطرفدار که تاسیس شده است به طور کلی بهترین گزینه برای شماست. برندهای مختلف طیف متفاوتی از اسکوترها را ارائه می دهند – برخی از مارک های اسکوتر محبوب مانند شیائومی تمایل به تولید اسکوترهای کوچک و کم هزینه مناسب برای استفاده عمومی در همه جا دارند. سایر برندهای محبوب مانند Dualtron طیف وسیع تری از اسکوترها از اسکوترهای با کارایی پایین تر و با کیفیت بالا گرفته تا اسکوترهای با کارایی بالا تولید می کنند.

برخی از محبوب ترین برندهای اسکوتر عبارتند از Segway، Ninebot، Dualtron، E-TWOW، Mercane، Emove، Bird، Unagi، Pure Air، ZERO، Weped، Turboant، Gotrax، Glion، Razor، Reid، Xiaomi، Kaabo، Carrera، Apollo. Swagtron، Hiboy، Inokim، Solar  و…

موارد کلیدی که می خواهید به دنبال آنها باشید عبارتند از:

  • آیا برند اسکوتر مورد نظر وب سایت دارد؟
  • نظرات برند آنها چگونه است؟
  • چه مدت است که این برند در بازار وجود دارد؟
  • آیا تهیه قطعات آسان است؟
  • اگر اسکوتر معیوب باشد به راحتی می توان آن را برگرداند؟
  • دوره گارانتی استاندارد سازنده چقدر است؟
  • آیا آنها نقطه تماسی در کشور شما دارند؟
  • آیا آنها گواهینامه CE دارند؟
  • آیا خرده فروشان بزرگ مدل های متعلق به برند را می فروشند؟
  • آیا آنها در شبکه های اجتماعی هستند؟ آیا آنها فعال هستند؟

اسکوتر های بدون مارک:

واضح ترین چیزی که باید از آن اجتناب کرد، محصولات بدون مارک است. در نهایت، از هر چیزی که کپی یا شبیه‌سازی است یا فاقد برند است، باید اجتناب شود. اسکوترهای بدون مارک ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند، قطعات تست نشده داشته باشند، برای سواری خطرناک باشند و غیره، اغلب اسکوترها و لیست هایی را می بینید که در آنها مارک وجود ندارد، یا در جایی که عکس ها هیچ علامتی ندارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چمدان: نحوه انتخاب چمدان مناسب برای مسافرت

مارک اسکوتر شفاف در حالت ایده‌آل باید از اسکوترهای بدون مارک خودداری کرد، نمی‌دانید چیزی که سوار می‌شوید ایمن است یا خیر، و همچنین احتمال اینکه بتوانید قطعات یدکی یا تعمیرات خود را دریافت کنید – به این معنی است که پس از شکسته شدن، خراب می‌شود.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که از برندهایی که اسکوترهای عمومی می گیرند و لوگوی خود را روی آن قرار می دهند، خودداری کنید، مگر اینکه در زمینه اسکوترهای برقی تجربه داشته باشید. در حالی که این ممکن است بی ضرر به نظر برسد، بسیاری از اسکوترهای عمومی که مجدداً برندسازی می شوند، همان سطح کنترل کیفیت را که برندهای شناخته شده و شناخته شده انجام می دهند، انجام نمی دهند.

ممکن است متوجه شده باشید که هنگام جستجوی یک اسکوتر برقی، اسکوترهای مشابه را بارها و بارها با نام‌های مختلف مرتبط با آنها می‌بینید، این بدان معنا نیست که اسکوتر لزوماً بد است، اما به این معنی است که اگر اسکوتر خراب شود و نام تجاری ناپدید شود، بیشتر مستعد این است که کسی به سراغش نرود.

در اینجا یک مثال وجود دارد – خواهید دید که اولین نتیجه از برندی به نام E TRIC است و مدل GTR-2 است – این را در کنار ZERO 10X قرار دهید و تقریباً یکسان به نظر می رسند.

در اینجا یک ZERO 10X و همان مدل با مارک متفاوت را می بینیم.

صفر 10 در 1 کلون شد

در حالی که این همیشه یک مشکل نیست – شما باید محتاط باشید. اگر بتوانید تأیید کنید که نام تجاری یا اسکوتر (تغییر برند) متعلق به یک خرده‌فروش یا سازنده در کشور شما است، جای نگرانی کمتری وجود دارد – اما، همیشه باید در خرید اسکوترهایی که به نظر می‌رسد تغییر برند شده است محتاط باشید، در درجه اول به دلیل تعداد زیادی از اسکوترها. در بازار وجود دارند – و حتی اگر شبیه نمونه اصلی باشند، اغلب از مواد با کیفیت پایین‌تر ساخته می‌شوند.

اگر مارکی از اسکوتر پیدا کردید و مطمئن نیستید، مارک اسکوتر را در گوگل جستجو کنید، ببینید آیا می‌توانید نظری پیدا کنید، اگر آنها یک وب‌سایت و برخی بررسی‌ها / مؤسسه دارند، احتمالاً مشکلی ندارید. فقط مطمئن شوید که می‌توانید اسکوتر را به خرده‌فروش برگردانید و اگر مشکلی پیش بیاید، گارانتی دارید.

کیفیت سواری: به دنبال چه هستید؟

راهنمای خرید اسکوتر برقی

کیفیت سواری بسیار مهم است – اما اهمیت آن به ترجیحات شما و اینکه قصد دارید از اسکوتر برای چه کاری استفاده کنید بستگی دارد. کیفیت سواری تحت تأثیر عوامل متعددی مانند نوع و اندازه چرخ، سیستم تعلیق، وزن اسکوتر، اندازه عرشه، عرض فرمان و ساقه قرار دارد.

بارزترین عواملی که بر کیفیت سواری تأثیر می گذارد، لاستیک ها و سیستم تعلیق هستند.

اینکه کجا سوار می‌شوید و روی چه سطحی سوار می‌شوید بسیار مهم است – اگر می‌خواهید از اسکوتر خود برای رفت‌وآمدهای سبک در مسیرها استفاده کنید، می‌توانید با لاستیک‌های جامد و بدون تعلیق استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید از اسکوتر خود در خارج از جاده استفاده کنید. زمین ناهموار نسبت به لاستیک های پنوماتیک و سیستم تعلیق ضروری است.

و فاکتورهای نهایی به شما و وزن شما مربوط می شود. هر چه بزرگتر باشید، وزنتان بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که به یک اسکوتر با لاستیک‌ها و سیستم تعلیق نرم‌تر و همچنین عرشه پهن‌تر برای پایداری نیاز داشته باشید.

کیفیت سواری بسیار مهم است – شما چیزی می خواهید که متناسب با سبک سواری و استفاده مورد نظر شما باشد.

کیفیت سواری – تایرهای جامد در مقابل تایرهای پنوماتیک

نوع لاستیک

لاستیک های جامد دقیقاً همان چیزی هستند که می گویند – آنها جامد هستند، به این معنی که از آج تا رینگ موتور لاستیکی هستند. با این حال لاستیک های پنوماتیک لاستیک های پر از هوا هستند – این لاستیک ها در 2 نوع هستند، با لوله داخلی یا بدون تیوب.

لاستیک‌های جامد عمدتاً در اسکوترهای برقی کندتر و ارزان‌تر با چرخ‌های کوچک‌تر (معمولاً 6 تا 8 اینچ) استفاده می‌شوند – آنها از سوراخ شدن مصون هستند، برای مدت طولانی دوام می‌آورند و فوق‌العاده بادوام هستند – هر چند سخت باشند، بنابراین اگر اسکوتر شما این کار را انجام نمی‌دهد. با سیستم تعلیق همراه است، سپس کیفیت سواری شدیدتر و بدون جذب ضربه تایر و بدون تعلیق، هر دست انداز، سنگ، جاده ناهموار یا سطح مسیر را احساس خواهید کرد.

لاستیک‌های لاستیکی جامد عموماً با سواری‌های خشن‌تر همراه هستند، بنابراین اگر چند مایل در روز در حال رفت و آمد هستید و مسیرها یا سطوح ناهموار زیادی برای پوشاندن دارید، ممکن است سواری برای شما خسته‌کننده باشد. لاستیک‌های لاستیکی جامد نیز در شرایط مرطوب به این اندازه چسبندگی ندارند، معمولاً به این دلیل که سفت‌تر هستند و عمق آج کمتری دارند.

لاستیک های پنوماتیک  معمولاً در اسکوترهای برقی قوی تر یافت می شوند و سواری بسیار نرم تری ارائه می دهند. از آنجایی که لاستیک‌های بادی پر از هوا هستند، به این معنی است که لاستیک دارای قدرت بیشتری است که به آن اجازه می‌دهد برخی از ضربه‌ها / سنگ‌ها / سطوح ناهموار را جذب کند. این لاستیک ها اغلب در هاب های موتور بزرگتر به طور متوسط 8 تا 13 اینچ یافت می شوند. لاستیک های پنوماتیک چسبندگی عالی دارند و برای استفاده در همه جا از جمله خارج از جاده بهتر هستند. اسکوترهای الکترونیکی می‌توانند با لاستیک‌های پر از هوا در جاده (پروفیل آج کم) یا لاستیک‌های پر از هوای خارج از جاده یا «لاستیک‌های قلاب‌دار» که دارای مشخصات آج بالا هستند برای به حداکثر رساندن چسبندگی در گل و لای و چمن ارائه شوند.

اگر مسافری هستید که به دنبال یک اسکوتر معمولی هستید، اکثر اسکوترهای کم مصرف (250 وات تا 500 وات) با لاستیک های لاستیکی جامد را خواهید یافت. اینها معمولاً سواری سخت تری را ارائه می دهند. اگر رفت و آمد شما عمدتاً در مسیرهای هموار است، نباید مشکلی داشته باشید.

اگر مسافری هستید که به دنبال چیزی برای استفاده در جاده و خارج از جاده هستید، یک اسکوتر با لاستیک های پر از هوا تهیه کنید. شما می توانید لاستیک های جامد را انتخاب کنید، اما فقط در صورتی که اسکوتر با سیستم تعلیق جبران کند.

اگر اهل سرعت هستید و به دنبال یک اسکوتر قدرتمند برای استفاده در جاده هستید، اسکوتر با لاستیک های بزرگتر پر از هوا (11 اینچ) را انتخاب کنید.

اگر از علاقه‌مندان به آدرنالین خارج از جاده هستید، باید یک اسکوتر با لاستیک‌های دکمه‌دار پر از هوا می‌خواهید – به‌طور ایده‌آل بدون تیوب، زیرا دیواره‌های لاستیکی ضخیم‌تر هستند و در برابر سوراخ شدن مقاوم‌تر می‌شوند.

اگر به دنبال یک سواری با کیفیت همه جانبه هستید، یک اسکوتر با لاستیک های پر از هوا را به جای تایرهای جامد انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک سواری راحت هستید، اسکوتر با لاستیک های پر از هوا را انتخاب کنید. تایرهای جامد از مزایای مقاومت در برابر پنچری برخوردار هستند اما به طور کلی سواری ناخوشایندتری را ارائه می دهند.

کیفیت سواری – تعلیق

سیستم تعلیق اسکوتر

تعلیق روی اسکوتر برقی به افزایش قابل توجه کیفیت سواری کمک می کند. سیستم تعلیق به طور موثر در برابر سطوح خشن تر و ناهموار جاده / خارج از جاده جبران می کند. سیستم تعلیق ضربه را جذب می کند و از انتقال ضربه به سایر قسمت های اسکوتر جلوگیری می کند.

سیستم تعلیق اغلب در اسکوترهای برقی بالاتر و قوی‌تر یافت می‌شود – با این حال برخی از اسکوترهای ارزان‌تر دارای سیستم تعلیق هستند (البته محدودتر).

اگر روروک مخصوص بچه‌ها سیستم تعلیق نداشته باشد، به احتمال زیاد کیفیت رانندگی ضعیف‌تری در جاده‌ها یا پیاده‌روهای ناقص دارد.

بسته به نوع اسکوتری که برای خرید انتخاب می کنید – به نوع سیستم تعلیق آن بستگی دارد.

سیستم تعلیق به طور قابل توجهی کیفیت سواری را افزایش می دهد و دوام اسکوتر الکترونیکی را افزایش می دهد

کیفیت سواری – بدون تعلیق

GXLV2BlackHero21500x1500

اکثر اسکوترهای مقرون به صرفه بدون تعلیق عرضه می شوند. این بدان معنی است که کیفیت سواری در مقایسه با یک اسکوتر با سیستم تعلیق بسیار ضعیف تر است. در حالی که نداشتن سیستم تعلیق ممکن است چیز بدی به نظر برسد – اگر از اسکوتر خود در مناطقی با پیاده‌روها / جاده‌ها / معابر با کیفیت خوب استفاده می‌کنید – بعید است که به سیستم تعلیق نیاز داشته باشید.

با این حال، هر شکلی از مشکل کیفیت جاده/روسازی/مسیر باعث ایجاد ناراحتی در رانندگی می شود. اگر اسکوتر شما فاقد سیستم تعلیق و لاستیک محکم باشد، احتمالاً برای استفاده دور از شهر/مراکز شهر نامناسب خواهد بود.

کیفیت سواری – با سیستم تعلیق

اسکوتر Kaabo Mantis

اگر اسکوتر شما دارای سیستم تعلیق باشد، کیفیت سواری به احتمال زیاد بسیار بهتر خواهد بود. سیستم تعلیق کیفیت سواری را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد – حتی اسکوترهای ارزان تر با سیستم تعلیق کیفیت سواری بسیار بهتری نسبت به اسکوترهای بدون سیستم تعلیق خواهند داشت. اگر به دنبال یک روروک مخصوص بچه‌ها عالی هستید، یکی را با سیستم تعلیق انتخاب کنید.

هنگام خرید یک اسکوتر برقی با سیستم تعلیق، همیشه یک اسکوتر با سیستم تعلیق جلو و عقب را انتخاب کنید.

برخی از اسکوترهای برقی از انواع مختلف تعلیق از سیستم تعلیق فنری اولیه گرفته تا سیستم تعلیق کارتریج لاستیکی و تعلیق گازی / هوا استفاده می کنند.

نحوه و نحوه استفاده از اسکوتر به نوع سیستم تعلیق شما بستگی دارد.

اسکوترهای برقی خارج از جاده مانند Kaabo Wolf Warrior یا Dualtron Ultra 2 از سیستم تعلیق با کیفیت بالا (عمدتاً سیستم تعلیق فنری) استفاده می کنند. Dualtron 2 از سیستم تعلیق کارتریج لاستیکی استفاده می کند که انعطاف پذیری فوق العاده ای را در تغییر تنظیمات میرایی ارائه می دهد.

عملکرد در اسکوترهای جاده ای معمولاً از ترکیبی از فنر / گاز / تعلیق هوا استفاده می کند.

اسکوترهایی مانند Bronco 11 Xtreme از سیستم تعلیق گازی استفاده می کنند که کیفیت سواری عالی را ارائه می دهد در حالی که برای جذب ضربه کافی است.

در صورت امکان، سیستم تعلیق کارتریج یا گازی/بادی را انتخاب کنید – در تنظیمات سیستم تعلیق و کیفیت سواری، بیشترین انعطاف پذیری را ارائه می دهد.

کیفیت سواری – عرشه و ساقه

اسکوتر برقی آپولو گوست

عرشه و ساقه برای کیفیت سواری اسکوتر ذاتی هستند – عمدتاً به این دلیل که مقدار فضای عرشه شما نحوه سوار شدن شما را تعیین می کند و ساقه شما بر مواردی مانند چابکی و راحتی کلی تأثیر می گذارد.

چیزی که بسیاری از مردم در نظر نمی گیرند طول عرشه و ارتفاع ساقه است. اگر قدتان بلند است، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که برای یافتن یک موقعیت سواری راحت یا «مقابله» بجنگید، به همان اندازه اگر قد بلندی دارید با یک روروک مخصوص بچه‌ها که دارای ساقه‌ی فرمان کوتاه است، خودتان را در یک سواری ناخوشایند می‌بینید. موقعیت

قد شما، اندازه و وزن شما همه نوع اسکوتر برقی را که باید بخرید تعیین می کند.

اندازه عرشه و ستون فرمان بسیار مهم هستند – آنها در نهایت تعیین می کنند که آیا می توانید در موقعیتی راحت سوار شوید یا خیر.

کیفیت سواری – عرشه

تصویر dualtron ultra top view

اسکوترها در همه اندازه های مختلف از کوچک (Xiaomi M365) تا بزرگ ( Dualtron X ) عرضه می شوند. انتخاب یکی با اندازه عرشه کافی مهم است. شما باید اندازه خود، موقعیت بالقوه ایستادن و اینکه آیا از وب سایت برای سرعت، رفت و آمد یا استفاده همه جانبه استفاده خواهید کرد را در نظر بگیرید.

اکثر اسکوترهای مقرون به صرفه کوچکتر هستند – آنها معمولاً دارای یک عرشه باریکتر هستند و اغلب با هیچ جای پای عقبی عرضه نمی شوند. اسکوترهای با کارایی متوسط تمایل دارند بهترین های هر دو دنیا را با عرشه وسیع تر و طولانی تر ارائه دهند، اما معمولاً بدون زیرپایی عقب هستند.

اسکوترهای با کارایی بالا معمولاً بزرگ‌ترین عرشه‌ها را دارند، در درجه اول به این دلیل که باتری‌هایی که برای حمل آن‌ها نیاز دارند بسیار بزرگ‌تر هستند. اکثر اسکوترهای با کارایی بالا دارای زیرپایی عقب هستند تا راکبان بتوانند در هنگام سواری برای مقابله با مقاومت در برابر لرزش سرعت / باد وضعیت پایین تری داشته باشند.

اگر  سواری بلندتر/بزرگتر  از چیزی هستید که معمولاً می‌خواهید سعی کنید از اسکوترهای ارزان قیمت یا پایین‌تر اجتناب کنید، زیرا اکثر آنها به طور متوسط با عرض عرشه باریک (5 تا 10 اینچ) عرضه می‌شوند – در درجه اول به این دلیل که باتری آنقدر بزرگ نیست. اسکوترهای مقرون به صرفه هزینه تولید کمتری دارند و بنابراین نیازی به عرشه بزرگتر ندارند.

اگر اهل رفت و آمد هستید اما اهل سرعت نیستید، احتمالاً یک عرشه کوچک کافی است، حتی اگر قدتان بلندتر باشد، اگر زمان رفت و آمد شما خیلی طولانی نباشد، نیازی نیست که زیاد نگران پیدا کردن یک موقعیت سواری راحت باشید. به بودجه شما می رسد.

اگر به دنبال سرعت هستید، معمولاً یک عرشه بزرگتر می خواهید، عمدتاً برای یافتن موقعیت سواری عالی – که در سرعت های بالا مهم است.

کیفیت سواری – ساقه / ستون فرمان

جلو صفر 11 برابر

ارتفاع ساقه و استحکام مهم هستند و باز هم می توان در هنگام خرید یک اسکوتر برقی از آنها چشم پوشی کرد. اکثر خریداران اسکوتر به ندرت به نوع لوله فرمان و ارتفاع آن اهمیت می دهند – اما این از اهمیت بالایی برخوردار است. یک روروک مخصوص بچه ها با ستون فرمان کوتاه بخرید و متوجه خواهید شد که می خواهید موقعیت مناسبی برای سواری پیدا کنید.

قبل از خرید اسکوتر برقی بعدی (یا اولین) چند ملاحظات وجود دارد و بس

آیا قدبلند هستی؟ اگر بله، شما می خواهید یک اسکوتر بزرگتر با ساقه بلندتر (لوله فرمان) انتخاب کنید. ارتفاع ساقه بلندتر به این معنی است که هنگام سواری نیازی به خم شدن ندارید.

اگر سنگین هستید، در حالت ایده‌آل، اسکوتری می‌خواهید که دارای یک ستون فرمان سفت و سخت باشد – اگر قصد دارید با سرعت بالا سوار شوید.

سواران بزرگ‌تر، سنگین‌تر و قد بلندتر با اسکوترهایی با بودجه متوسط بهتر هستند – اسکوترهایی که دارای فرمان تک ستونی یا دو ستونی هستند.

سواران سبک تر، متوسط یا کوتاه تر معمولاً با هر ارتفاع ساقه اسکوتر مناسب هستند.

مواردی که باید به آنها توجه کنید –  برخی از اسکوترها به دلیل داشتن مشکلات تکان دادن ستون فرمان / بازی در جایی که حرکت بیش از حد به جلو و عقب در سطح فرمان وجود دارد، شناخته شده اند.

شما همچنین به یک اسکوتر با گیره تاشو تقویت شده می خواهید –  وقتی یک اسکوتر برقی می خرید، تقریباً مطمئناً انتظار دارید که لوله فرمان را بالا و پایین کنید. اسکوترها دارای یک سیستم گیره هستند که ستون فرمان را به سمت بالا قفل می کند – مطمئن شوید که روروک مخصوص بچه ها را خریداری کنید که مشکلات گیره ضعیفی نداشته باشد.

یک اسکوتر برقی با ابعاد ارتفاع مناسب متناسب با قد خود انتخاب کنید – اگر قدتان بلند است از اسکوترهای مقرون به صرفه خودداری کنید زیرا اکثر اسکوترهای ارزان قیمت تمایل دارند ساقه فرمان کوتاه تری داشته باشند.

وزن و قابلیت حمل

اسکوتر برقی آپولو گوست

برخی از اسکوترهای برقی موجود در بازار قابل حمل هستند، به این معنی که به راحتی قابل مانور هستند و برای همراه داشتن در تعطیلات یا سفرهای یک روزه ایده آل هستند. اگر این یک فاکتور مهم هنگام خرید اسکوترهای الکترونیکی خود است، مراقب اسکوترهایی باشید که سبک وزن هستند، تاشو هستند و به راحتی قابل نگهداری هستند.
یکی از سوالاتی که ممکن است از خود بپرسید این است که اسکوترهای برقی وقتی تا شوند چقدر کوچک هستند.

این جنبه ممکن است در لیست اولویت شما قرار گیرد، به خصوص اگر قصد دارید اسکوتر را از A به B حمل کنید. آیا در سفر نیاز به حمل آن در طول روز کاری دارد.
به طور متوسط، یک اسکوتر برقی 40 اینچ طول و 17 اینچ قد در هنگام تا شدن دارد که تقریباً اندازه یک گیتار استاندارد است. گیتار جسمی است که به راحتی جابه جا می شود، بنابراین شما نباید مشکلی داشته باشید.
در حالی که همه اسکوترها اندازه گیری های متفاوتی دارند، مهم است که قبل از خرید تعیین کنید که آیا قابل حمل بودن یک فاکتور کلیدی است یا خیر. اگر چنین است، عاقلانه خواهد بود که بین مدل‌ها و مدل‌های مختلف مقایسه کنید تا مطمئن شوید که اسکوتر اندازه مناسبی برای سبک زندگی روزانه شما دارد.

اکثر اسکوترهای الکترونیکی مقرون به صرفه قابل حمل هستند. اسکوترهای با کارایی بالاتر (1000 وات) به دلیل اندازه و وزن آنها کمتر قابل حمل می شوند.

قابلیت حمل – وزن

تصویر کلمه

بیشتر مردم وزن را در نظر می گیرند –  به خصوص کسانی که در رفت و آمد هستند و مجبورند اسکوتر خود را در نقاط مختلف سفر حمل کنند. وزن اسکوتر نیز برای افرادی که دور از محل سکونت در طبقه همکف یعنی در آپارتمان زندگی می کنند، عاملی است. مسافران و کسانی که در مکان‌های دسترسی سخت زندگی می‌کنند، عموماً اسکوترهایی با وزن ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم یا کمتر می‌خواهند.

این به شدت انواع اسکوترهای موجود را محدود می کند، اکثر اسکوترهای ارزان قیمت بین 250 تا 500 وات به طور متوسط حدود 15 کیلوگرم وزن دارند. هنگامی که به سمت اسکوترهای میان رده (500-1500w) حرکت می کنید، وزن به تدریج 20-30 کیلوگرم افزایش می یابد. با بالا رفتن محدوده قدرت، اندازه و وزن باتری و همچنین اندازه اسکوتر افزایش می‌یابد – که قابلیت حمل کاهش می‌یابد. اسکوترهای پرفورمنس مانند Dualtron Ultra 2، Dualtron X، Bronco 11 Xtreme، Weped FF و غیره می توانند وزنی بین 40-50 کیلوگرم داشته باشند که آنها را بسیار سنگین و غیرقابل حمل می کند.

برای مثال، اگر در حال رفت و آمد هستید، باید در نظر بگیرید که آیا اسکوتر باید در مسافت های طولانی حمل شود یا از پله ها بالا می رود، که البته به این معنی است که یک گزینه سبک وزن کاربردی تر است.

علاوه بر این، باید در مورد حداکثر وزنی که یک اسکوتر می‌تواند از سواره و هر بار اضافی تحمل کند، فکر کنید. در یک میانگین تقریبی، اسکوترها برای تحمل حداکثر بار 100 کیلوگرم طراحی شده اند – اما این اغلب می تواند فقط وزن سوارکار باشد. در حالی که بسیاری از سوارکاران بیش از حد مجاز هستند، توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکلات، ممکن است تحت پوشش گارانتی خود نباشید.

قابلیت حمل – اندازه

minimotors dualtron مینی اسکوتر برقی قابل حمل تاشو 1

اندازه واقعی روروک مخصوص بچه ها که می توانید خریداری کنید کاملاً کلیدی است. اگر قصد دارید اسکوتر خود را در خانه یا گاراژ خود ذخیره کنید، بدون شک اگر فضا کم است، یک اسکوتر کوچک می خواهید، البته اگر فضا زیاد باشد، اسکوتر بزرگتر مشکلی ندارد. باز هم، بسیاری از آن بستگی به این دارد که کجا و چگونه قصد استفاده از اسکوتر جدید خود را دارید. اگر در یک آپارتمان یا آپارتمان کوچک زندگی می کنید و به چیزی قابل حمل و جمع و جور نیاز دارید، اکثر اسکوترهای ارزان قیمت مناسب هستند، اسکوترهای کوچک و جمع و جور زیادی از جمله Gotrax XR، Hiboy S2، E-Twow GT، Swagtron Swagger 5 وجود دارد. ، Xiaomi M365 ، Ninebot Segway E25E و موارد دیگر.

اکثر اسکوترهای برقی کوچک دارای ابعادی در حدود 110 سانتی متر در 40 سانتی متر در 120 سانتی متر (باز شده) و 110 سانتی متر در 40 سانتی متر در 40 سانتی متر (تا شده) هستند. این بدان معنی است که آنها به راحتی زیر میز شما، در راهرو، در صندوق عقب یک هاچ بک خانوادگی کوچک، در قطار و غیره قرار می گیرند.

هنگام بررسی ابعاد روروک مخصوص بچه ها، 2 مورد کلیدی عرض و طول (Folded) هستند. اگر شک دارید، متر نوار را بردارید و اندازه/ابعاد اسکوتر خود را به صورت دستی بررسی کنید.

اکثر اسکوترهای MEDIUM/LARGE ابعاد بزرگ تری دارند که بیش از 150 در 60 سانتی متر در 150 سانتی متر + (تا شده و باز شده) است.

اگر از اسکوتر خود برای سرگرمی استفاده می کنید، فضای ذخیره سازی زیادی دارید و نگران مخفی کردن آن در محل کار زیر میز خود یا حمل آن در قطار نیستید – پس می توانید چیزی بزرگتر و قدرتمندتر انتخاب کنید.

با این حال، اگر مسافر آخرین مایل هستید یا فردی در فضاهای زندگی تنگ هستید، بهتر است یک اسکوتر با مجموعه ای بسیار کوچکتر از ابعاد تا شده انتخاب کنید.

این فقط وزنی نیست که باید قبل از خرید اسکوتر خود در نظر بگیرید، بلکه باید به اندازه واقعی اسکوتر نیز توجه کنید.

سرعت، قدرت و درجه بندی

اسکوتر Nanrobot D6+

سرعت، قدرت، درجه‌بندی – یکی از اولین چیزهایی که صاحبان اسکوترهای جدید تمایل دارند بدانند – که عمدتاً به اکثریت مخاطبان مربوط می‌شود که جوان، معتاد آدرنالین و کسانی هستند که به دنبال سرعت بخشیدن به رفت و آمد خود هستند.

سرعت کاملاً قابل توضیح است – آیا اسکوتر سریع می رود یا آهسته؟

قدرت – آیا اسکوتر می تواند به سرعت شتاب بگیرد و آیا گشتاور کافی ارائه می دهد؟

درجه بندی – آیا اسکوتر می تواند از تپه ها بالا برود؟

اسکوترهای برقی در 10 سال گذشته راه بسیار طولانی را پیموده‌اند، با حداکثر سرعت 80+ مایل در ساعت و خروجی‌های گشتاور مضحک و درجه‌بندی بالای 50 درصد امکان‌پذیر است – جای تعجب نیست که روز به روز افراد بیشتری اسکوتر الکترونیکی را به عنوان نوعی حمل‌ونقل انتخاب می‌کنند.

سرعت و قدرت به موتورها، کنترل‌کننده‌ها و باتری بستگی دارد، پیدا کردن یک مورد مناسب برای شما دشوار است.

سرعت

تصویر اصلی اسکوتر برقی WePed SST

سرعت، برخی از مردم آن را دوست دارند، برخی از مردم از آن متنفرند – در هر صورت، مهم است که بدانید اسکوتر شما چقدر سریع طراحی شده است. خرید یک روروک مخصوص بچه ها با سرعت به تنهایی مزخرف است زیرا موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، با این حال، سرعت نقش کلیدی در تصمیم گیری بسیاری از خریداران بار اول (و خریداران تکراری) دارد.

خیلی سریع یا آهسته؟ خوب، بستگی به این دارد که شما چه چیزی را آهسته یا سریع تعریف کنید – برای برخی، 15 مایل در ساعت ممکن است به اندازه کافی سریع در نظر گرفته شود، برای برخی دیگر، 15 مایل در ساعت می تواند بسیار کند در نظر گرفته شود. بنابراین برای قرار دادن موارد در چارچوب:

رتبه بندی قدرت میانگین سرعت بالا
250w-350w 12 مایل در ساعت – 15 مایل در ساعت
350 وات – 500 وات 15 – 20 مایل در ساعت
500 وات – 1000 وات 20 – 30 مایل در ساعت
1000 وات – 2000 وات 30 مایل در ساعت – 40 مایل در ساعت
2000 وات – 4000 وات 40 مایل در ساعت – 50 مایل در ساعت
5000 وات – 8000 وات 60 – 70 مایل در ساعت
8000 وات – 30000 وات 60 مایل در ساعت – 100 مایل در ساعت

در حالی که رتبه بندی توان به خودی خود یک راهنمای مطلق برای حداکثر سرعت نیست – جدول بالا ایده ای از نوع سرعت هایی را که می توانید بر اساس توان خروجی موتور (اندازه گیری شده بر حسب وات یا کیلووات – کیلووات) انتظار داشته باشید به شما ارائه می دهد.

اکثر اسکوترهای برقی ارزان قیمت (200 تا 400 پوند) معمولاً حداکثر سرعتی در حدود 15 تا 20 مایل در ساعت دارند.

اکثر مدل های اسکوتر پایه (400 تا 800 پوند) حداکثر سرعتی در حدود 25 مایل در ساعت خواهند داشت.

اسکوترهای برقی قوی تر (متوسط) (1000 پوند) حداکثر سرعتی در حدود 30 تا 40 مایل در ساعت خواهند داشت.

اسکوترهای با کارایی بالاتر (2000 تا 3500 پوند) حداکثر سرعتی در حدود 50 تا 60 مایل در ساعت خواهند داشت.

اسکوترهای مسابقه ای شدید (3000 تا 7000 پوند) حداکثر سرعتی بین 60 تا 100 مایل در ساعت دارند.

برای اکثر مردم، سرعت 20 تا 30 مایل در ساعت نقطه شیرینی است، زیرا در صورت سقوط یا ضربه زدن به یک سوارکار، سریع‌تر از این سرعت، خطر آسیب جدی را افزایش می‌دهد.

اگر در حال خرید یک اسکوتر برقی با قابلیت سرعت 30-40 مایل در ساعت به علاوه می باشید،  باید به طور جدی یک دمپر فرمان، کلاه ایمنی تمام صورت موتورسیکلت ، ژاکت و زانوبند را در نظر بگیرید.

همچنین به خاطر داشته باشید که SPEED فاکتوری است که باید با ظرفیت باتری تطبیق یابد – هر چه سریعتر سفر کنید، برد شما کوتاهتر خواهد بود.

اگر شما فردی هستید که خیلی سریع از سرعت راضی می‌شوید – اگر می‌خواهید اسکوتر برقی خود را سریع‌تر انجام دهید، پس‌انداز کنید و مدل بالاتری بخرید – اسکوترهای سطح بالاتر گزینه‌های بیشتری برای هک سریع ارائه می‌دهند. اگر سرعت در تصمیم گیری خرید اسکوتر شما کاملاً کلیدی است – پس ما همچنین فهرستی از سریع ترین اسکوترهای برقی را که با پول می توان خریداری کرد گردآوری کرده ایم.

قدرت (گشتاور)

minimotors dualtron مینی اسکوتر برقی قابل حمل تاشو 1

قدرت یا “گشتاور” در نهایت میزان توانی است که موتورها بر اساس تعدادی از عوامل می توانند تولید کنند. گشتاور مهم است زیرا تعیین می کند که اسکوتر چقدر می تواند شتاب بگیرد. اگر تصمیم خرید شما بر اساس سرعت و قدرت و شتاب است، یک اسکوتر با توان خروجی بسیار بالاتر (با قابلیت های کنترلر بهتر ) می خواهید.

گشتاور (قدرت) واقعاً برای اکثر افرادی که فقط به دنبال یک اسکوتر برای رفت و آمد یا استفاده محلی برای مغازه ها یا حتی سفالگری در اطراف هستند، اهمیت چندانی ندارد.

گشتاور / قدرت معمولاً برای افراد تشنه قدرت مورد توجه قرار می گیرد – شتاب گرفتن تا 30،40،50،60 مایل در ساعت در سریع ترین زمان ممکن – با این حال، شایان ذکر است که گشتاور عامل مهمی حتی برای مسافران است.

اگر یک اسکوتر برقی با توان خروجی کم بخرید، احتمالاً گشتاور بسیار کمی خواهد داشت. اگر اسکوتر برقی فقط یک موتور داشته باشد، این موضوع پیچیده می شود.

اگر سواری بزرگ‌تر/سنگین‌تر هستید و به دنبال خرید یک اسکوتر برقی مقرون به صرفه هستید، ممکن است متوجه شوید که موتور(ها) ممکن است برای بالا بردن سرعت مشکل داشته باشند، یا شتاب ممکن است بیش از حد کند و کسل کننده به نظر برسد.

گشتاور عمدتاً برای موارد زیر مهم است:

سواران بزرگتر / سنگین تر و سوارانی که خواهان شتاب سریع و قدرت در صورت تقاضا هستند. به عنوان مثال، یک اسکوتر برقی 250w-350w با یک راکب 15-20 درجه برای شتاب گیری کارآمد مشکل دارد، به خصوص اگر شیب وجود داشته باشد.

گشتاور/خروجی قدرت در نهایت تعیین می‌کند که اسکوتر الکترونیکی شما چقدر سریع شتاب می‌گیرد – این امر در مورد سواران سنگین وزن‌تری که به دنبال خرید اسکوتر با وات کمتر هستند نیز صدق می‌کند.

قابلیت اطمینان، استحکام و گارانتی

$444932736 xl 2015

خرید یک روروک مخصوص بچه‌ها، ارزان یا گران قیمت – هیچ‌کس نمی‌خواهد بار خرید چیزی را که از جعبه شکسته، بلافاصله پس از اولین استفاده خراب می‌شود یا غیرقابل اعتماد است، تحمل کند.

اما، متأسفانه بازار جهانی اسکوترهای برقی پر از اسکوترهای برقی ارزان است، که بسیاری از آنها شبیه سازی شده، بدون مارک هستند یا از مواد بی کیفیت و بدون کنترل کیفیت ساخته شده اند.

بسته به اینکه چه اسکوتری می‌خرید و از کجا آن را می‌خرید، بر احتمال غیرقابل اعتماد بودن/قابل اعتماد بودن آن تأثیر می‌گذارد. مکان و آنچه خریداری می کنید نیز بر گزینه های گارانتی تأثیر می گذارد.

یک کلون ارزان آنلاین بخرید – و اگر اسکوتر خراب شود، احتمالاً از جیب خود بیرون خواهید آمد، بدتر از آن، اکثر کلون ها ضمانت نامه ای ندارند یا ضمانت بازگشت بسیار محدودی که معمولاً توسط فروشنده ارائه می شود، ندارند.

مراقب باشید چه می‌خرید و از کجا می‌خرید. فقط اسکوترهای مارک دار را با ضمانت از فروشندگان به صورت آنلاین با بازخورد/بررسی خوب خریداری کنید.

قابلیت اطمینان

اسکوتر الکترونیکی توسط قابلیت اطمینان انسان تعمیر می شود

یک اسکوتر برقی بخرید و از پولی که به سختی به دست آورده اید جدا شوید –  آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک اسکوتر معیوب را به جایی که از آن آورده اید بازگردانید. قابلیت اطمینان اسکوتر عامل بسیار مهمی در هنگام خرید است – باید بدانید که اسکوتر شما برای سوار شدن پس از سواری آماده خواهد بود – و مطمئن شوید که مایل ها دورتر از خانه به سر نمی برید.

قابلیت اطمینان اسکوتر به ایمنی نیز گسترش می یابد – یک اسکوتر با عیوب شناخته شده بخرید و این قابلیت اطمینان به زودی زیر سوال می رود.

قابلیت اطمینان اسکوتر معمولاً به موارد زیر کاهش می یابد:

برای قابلیت اطمینان بهتر

تیک کن مارک های شناخته شده و شناخته شده اسکوتر بخرید

تیک کن خرید مدل های اسکوتر محبوب

تیک کن مدلی را بخرید که بیش از 1 تا 2 سال از عمر آن می گذرد

تیک کن تولید کنندگان با شرایط گارانتی بهتر را انتخاب کنید

تیک کن یک روروک مخصوص بچه ها بخرید که برای کاری که می خواهید از آن استفاده کنید مناسب است

سعی کنید اجتناب کنید

قرمز اسکوترهای بدون مارک

قرمز پیدا کردن مدل های اسکوتر سخت است

قرمز اسکوترهایی با فراخوان/شکایات آنلاین فراوان

قرمز خرید از فروشندگان اینترنتی غیر معتبر

قرمز روروک مخصوص بچه ها با “قطعات سخت پیدا”

قرمز کپی/کلون/ واردات جعلی چینی ارزان

خرید یک اسکوتر برقی که قابل اعتماد باشد خیلی سخت نیست – شما می خواهید مارک شناخته شده ای را انتخاب کنید که نظرات مثبت زیادی دارد، یک خط مشی گارانتی عالی و البته – نوعی توزیع در کشور شما – در نهایت، اگر چنین باشد. اشتباه می شود، شما نمی خواهید چیزی را در سطح بین المللی بازگردانید.

قابلیت اطمینان اسکوتر به قاب، باتری، کنترلر و اجزای الکتریکی، موتورها و شارژر محدود می شود. شما می‌خواهید چیزی بخرید که با باتری‌هایی که دوام نمی‌آورند، موتورهای معیوب، کنترل‌کننده‌های با کیفیت پایین، سیستم‌های ترمز با کیفیت پایین مشکلی نداشته باشد.

نیرومندی

اسکوتر خارج از جاده قوی

استحکام اغلب عاملی است که هنگام خرید یک اسکوتر برقی نادیده گرفته می شود. چند نفر از خود می پرسند – آیا این اسکوت می تواند سوراخ های گلدان، استفاده در خارج از جاده، تا شدن و باز شدن مداوم را تحمل کند؟ شرایط مرطوب و سرد؟ گرمای بیش از حد؟.

“استحکام” اسکوتر مهم است – زیرا در نهایت چیزی که قصد استفاده از دستگاه خود را دارید باید آنچه را که خریداری می کنید شکل دهد. باید به این فکر کنید که می خواهید از آن برای چه استفاده کنید و سپس بفهمید که آیا برند/مدلی که به آن فکر می کنید این نیازها را برآورده می کند یا خیر.

اگر می‌خواهید آفرود بروید، یک شیائومی M365 را انتخاب نمی‌کنید، به همان اندازه که برای رفت‌وآمد آخرین مایل خود در لندن یا نیویورک، یک Kaabo Wolf Warrior را انتخاب نمی‌کنید.

استحکام به هر دو مدل “فقط در جاده” و “خارج از جاده” کمک می کند – مدل های جاده ای بیشتر به گونه ای استفاده می شوند که تا شوند و باز شوند – بنابراین اگر یک اسکوتر بخرید، می خواهید یکی با مکانیزم تاشو قوی و نه مکانیزمی که تسلیم استفاده مداوم شود.

به همان اندازه اگر چیزی بزرگتر و سنگین تر برای استفاده دوگانه / خارج از جاده می خرید، می خواهید چیزی با قاب قوی، موتورهای قوی و سیستم تعلیق بخرید.

اینکه یک روروک مخصوص بچه‌ها چقدر قوی است، در نهایت تا حدی تعیین می‌کند که احتمال دوام آن چقدر است.

خرید اسکوتر؟ مطمئن شوید که یکی را پیدا کرده اید که قوی باشد و برای هر کاری که می توانید از آن استفاده کنید دوام خواهد آورد.

قد و وزن شما

ترازو img

خرید یک اسکوتر برقی ملاحظات زیادی دارد – وزن و قد شما نیز باید یکی باشد.

اسکوترهای قد بلندتر ممکن است اسکوترهای ساقه کوتاه را برای سواری ناخوشایند ببینند، سواران سنگین وزن تر ممکن است اسکوترهای کم قدرت را در شیب ها دچار مشکل کنند، سواران سبک تر یا کوچک تر ممکن است اسکوترهای سنگین بزرگ را برای سوار شدن و حمل و نقل ناخوشایند بیابند.

اسکوترها مانند سواران دارای پیکربندی های مختلف هستند.

ما فهرست‌های مستقلی از اسکوترهای مناسب برای وزن‌ها و اندازه‌های مختلف سوارکار را گردآوری کرده‌ایم.

اگر به دنبال بهترین اسکوترهای برقی برای سواران سنگین وزن یا سواران سبک تر هستید، می توانیم کمک کنیم.

به طور کلی – سواران سنگین وزن باید اسکوترهایی با قدرت موتور بیش از 500 وات را انتخاب کنند تا مطمئن شوند که اسکوتر آنها قدرت کافی برای بالا رفتن از شیب را دارد، سواران سبک تر باید پیامدهای خرید یک اسکوتر سنگین مانند Dualtron X یا Dualtron X2 را در نظر بگیرند .

قبل از اینکه اولین یا بعدی اسکوتر برقی خود را بخرید – در نظر بگیرید که وزن و ارتفاع چگونه بر کیفیت و عملکرد سواری تأثیر می گذارد.

سواران سنگین تر – چه بخریم؟

تصویر قهرمان سه تا از سریعترین اسکوترهای برقی

سواران سنگین وزن ممکن است برای اسکوترهایی با قدرت موتور کافی برای شیب مناسب تر باشند. هنگام خرید یک روروک مخصوص بچه‌ها، چه برای تفریح، رفت و آمد، آفرود یا هر چیز دیگری – شما چیزی می‌خواهید که بتواند شما را همراهی کند، از جمله شیب‌ها. سواران سنگین وزن 100 کیلوگرمی به احتمال زیاد متوجه خواهند شد که اسکوترهایی با قدرت موتور کمتر از 500 وات با هر شیبی مشکل دارند. وزن اضافی همچنین به معنای تحت تأثیر قرار گرفتن برد اسکوتر است.

سواری و برد بهتر

تیک کن خرید حداقل 500 وات، 1000 وات توصیه می شود

تیک کن ظرفیت باتری حداقل 10 ساعت توصیه می شود

تیک کن اسکوترهای دو موتوره را انتخاب کنید

تیک کن اسکوتر با سیستم تعلیق را انتخاب کنید

تیک کن لاستیک های پنوماتیک ایده آل (پر از هوا)

سواران سنگین وزن باید از آن اجتناب کنند

قرمز تک موتور 250 وات

قرمز اسکوتر با باتری کم ظرفیت

قرمز اسکوترهایی با گیره های ساقه/ساقه ضعیف

قرمز اسکوتر با ترمز تک درام

قرمز روروک مخصوص بچه ها عرشه نازک/باریک

سواران کوچکتر – چه بخریم؟

تصویر اصلی 3 تا از برترین اسکوترهای برقی بچه گانه

سواران کوچکتر از منظر ارتفاع می توانند به معنای (جوانتر) یا کوچکتر باشند. سواران جوان تر برای اسکوترهای کم قدرت (50 وات تا 250 وات) بسیار مناسب تر هستند، در حالی که سوارکاران قد کوچک تر از نظر فنی می توانند هر اسکوتر را سوار کنند، اما ممکن است بسته به کاربرد آنها برای اسکوترهای سبک تر مناسب باشند.

سواران کوچکتر (سواران جوانتر) می توانند هر چیزی را سوار شوند، اما بدیهی است که محدود کردن قدرت به این معنی است که سوارکاران تازه کار جوان تر و متحرک تجربه ای را در حین رشد به دست می آورند. بچه ها باید با (وابسته به سن) از 50 وات به بعد شروع کنند. وقتی بچه ها بزرگتر می شوند، ممکن است برای اسکوترهای تا 500 وات مناسب شوند.

در اینجا ما لیستی از بهترین اسکوترهای برقی را که می توانید برای کودکان بخرید ، گردآوری کرده ایم .

سواری و برد بهتر

تیک کن یک اسکوتر با ارتفاع ساقه مناسب بخرید

تیک کن مطمئن شوید که ساقه قابل تنظیم است

تیک کن اسکوترهای تک موتوره را انتخاب کنید

تیک کن اسکوتر قوی را انتخاب کنید

تیک کن تایرهای لاستیکی جامد ایده آل

سواران کوچکتر باید اجتناب کنند

قرمز اسکوترهای توان خروجی بزرگتر (500w+)

قرمز اسکوترهای بزرگ یا سنگین

قرمز اسکوترهایی با سرعت بیش از 15 مایل در ساعت

قرمز سواری بدون دنده کامل و محافظ

قرمز کلون های اسکوتر / کپی های جعلی

به طور خلاصه

چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد، خرید یک اسکوتر برقی از قفسه زمانی که مطمئن نیستید چه چیزی بخرید می تواند کمی میدان مین باشد. اگر یک اسکوتر برقی برای بچه‌هایتان می‌خرید یا به عنوان هدیه می‌خرید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌تواند مانند یک میدان مین باشد – امیدواریم راهنمای ما در بالا کمک کند.

  • نحوه نمایش محصول ها
اسکوتر برقی ایرویل مدل Z5

اسکوتر برقی ایرویل مدل Z5

35,000,000 تومان

مشخصات

  • وزن
    13.15 گرم
  • عرض
    55 سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    100 کیلوگرم
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • جنس چرخ
    لاستیک
  • فاصله دو محور چرخ
    84 میلی‌متر
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • ابعاد بسته‌بندی
    27×54×96 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    18 گرم
  • سایر توضیحات
    -مدت زمان شارژ 2 ساعت -حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت -ظرفیت باتری 162.8 وات ساعت
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510

اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510

65,000,000 39,900,000 تومان
  • بازه توان: 75-100
  • مناسب برای گروه سنی: بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل 6000W

اسکوتر برقی مدل 6000W

45,000,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی وینر اسکای مدل E10 T13 pro  موتور 1200 وات

اسکوتر برقی وینر اسکای مدل E10 T13 pro موتور 1200 وات

29,000,000 تومان
  • بازه توان: 0-25
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی ناین بات مدل F25

اسکوتر برقی ناین بات مدل F25

29,800,000 تومان
  • بازه توان: 25-50
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023

اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT 2023

20,800,000 19,552,000 تومان
  • بازه توان: 100-150
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی ناین بات مدل D38

اسکوتر برقی ناین بات مدل D38

38,800,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی ناین بات مدل D28

اسکوتر برقی ناین بات مدل D28

35,500,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل JL019-01

اسکوتر برقی مدل JL019-01

14,000,000 تومان
  • بازه توان: 100-150
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل تاشو

اسکوتر برقی مدل تاشو

23,400,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل  bro-e

اسکوتر برقی مدل  bro-e

18,900,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل تاشو 10

اسکوتر برقی مدل تاشو 10

22,000,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی روهان وینگز مدل BRO-E

اسکوتر برقی روهان وینگز مدل BRO-E

27,500,000 24,750,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: نوجوان ، بزرگسال
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی مدل ONE K E-MOTION 10

اسکوتر برقی مدل ONE K E-MOTION 10

27,900,000 تومان
  • بازه توان: 100-150
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان
مشاهده و خرید از دیجی کالا
اسکوتر برقی سگوی مدل ninebot C20

اسکوتر برقی سگوی مدل ninebot C20

18,500,000 17,575,000 تومان
  • بازه توان: 150-350
  • مناسب برای گروه سنی: کودکان ، نوجوان
مشاهده و خرید از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

منو
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
حساب من