فهرست:

راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند دریمD9

راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند دریمD9: تمیز کردن کامل خانه به طور منظم دشوار است به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، آخر هفته ممکن است تنها زمانی باشد که استراحت می‌کنید و برای اکثر افراد، حتی در آن زمان واقعاً شلوغ است از طریق همه‌گیری، کمک به تمیز نگه داشتن خانه به یک دغدغه تبدیل شده است.

اگر بتوانید این کار را بدون سرمایه گذاری در هیچ کار یا زمانی انجام دهید، شگفت انگیز نمی شود؟ پیشنهاد ما استفاده از راه های هوشمندانه است جاروبرقی هوشمند شیادریم D9 با یک سبک زندگی شلوغ، به شما این امکان را می دهد پاکسازی منزل را به طور هوشندانه انجام دهید.

برند دریم تولید کننده جارو و زیر برند شرکت شیائومی می باشد . این محصول از طراحی گرد با ارتفاع کم بهره می‌برد و برای متراژ تا 250 متر مناسب هست و همچنین تا سه طبقه میتواند نقشه برداری کند . قابلیت مانور در زیر اکثر اثاثیه منزل را دارد.

راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند دریمD9

مخزن جمع‌آوری گرد و غبار از ظرفیت 570 میلی‌لیتری برخوردار است که امکان چندین بار نظافت را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. این جارو دارای 4 مود عملکردی است که قدرت مکش متفاوتی را ارائه می‌دهند.برس های طراحی شده به همراه پارچه مخصوص تی کشی تا 99.9 درصد از باکتری‌های موجود بر روی سطح را از بین می‌برند.

قدرت و موتور

قدرت مکش در Dreame D9 بسیاری از ما را غافلگیر کرده است.جاروبرقی هوشمند دریمD9 دارای قدرت مکش 3000 پاسکال، که قابل توجه است و آن را جدا از سایر جاروبرقی ها تغییر می دهد. چهار تنظیم مکش پیدا خواهید کرد. در حالی که فرش و موکت را تمیز می کند، فوراً فشار برای شستشوی موثر آنها را افزایش می دهد. ما این را آزمایش کردیم تا بفهمیم که آیا می تواند کار بزرگی انجام دهد یا خیر. مطمئناً شگفت انگیز است که متوجه شوید جاروبرقی خودکار چقدر خوب کار می کند. با قدرت مکش قابل توجه و افزایش فشار، این کار به طور موثری کثیفی زیادی را از روی فرش از بین می برد.

راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند دریمD9

عملکرد تمیز کردن

عملکرد تمیز کردن واقعاً یک عنصر اصلی در تحقیقات Dreame D9 است. Dreame D9 دارای یک فنجان خاک 570 میلی لیتری و یک مخزن آب 270 میلی لیتری است. شما سه درجه گردش آب را برای طبقات متنوع خواهید یافت که شامل کف چوبی، کف سیمانی و کف کاشی است. می تواند تا 250 متر مربع را با همان شارژ مرتب کند. من اینطور مشاهده کردم که اگر به طور ناخواسته به دیوار برخورد کند، بدون ایجاد هیچ گونه فرورفتگی منحرف می شود.

جاروبرقی هوشمند دریمD9: قابلیت دو منظوره جاروکشی و تی کشی دارد. شیائومی در این جارو رباتی از یک موتور الکتریکی براشلس با توان 40 وات استفاده کرده است. این موتور توسط شرکت ژاپنی Nidec ساخته شده است و توانایی ارائه قدرت مکشی معادل 3000 پاسکال را دارد. به لطف طراحی کارآمد و هوشمندانه، قابلیت تشخیص و عبور از موانعی با حداکثر ارتفاع 20 میلی‌متری را دارد.طراحی محفظه قرارگیری موتور و بهینه بودن آن باعث شده است تا سر و صدای تولید شده توسط جارو در حالت حداقل قرار داشته باشد. به همین دلیل در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از جاروی خود استفاده کنید.


خرید جاروبرقی هوشمند دریم D9 از دیجی کالا

یکپارچه سازی برنامه

ادغام برنامه می تواند یک عنصر مهم در بررسی Dreame D9 باشد. منهای برنامه، ویژگی های زیبای آن را از دست می دهید. اپلیکیشن Mi Home با هر نوع گوشی هوشمندی که روی اندروید و iOS اجرا می شود کار می کند. حتی می‌توانید برای تجربه‌ای که به نظر من بدون دردسر است، به الکسا متصل شوید.

 با این برنامه، می توانید یک دوره برنامه ریزی کنید تا Dreame D9 هر روز به طور کامل تمیز شود. این می تواند کار خود را حتی اگر در خانه نیستید اجرا کند. می توانید آن را برای شستن تمام نواحی یا یک منطقه خاص تعیین کنید. این برنامه به شما امکان می دهد دیوارهای دیجیتال را تعریف کنید تا جاروبرقی ربات از همه آن مناطق دور بماند. در بررسی جاروبرقی خودکار Dreame D9 متوجه شدم که این برنامه واقعاً کاربردی و کاربرپسند است.

D9 5

جارو شارژی هوشمند Dreame D9 از یک مخزن آب با ظرفیت 270 میلی‌لیتری بهره می‌برد. کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن Mi Home ، میزان اسپری شدن آب را از بین 3 سطح مختلف انتخاب کند و دیگر نگران مرطوب باقی ماندن سطح نباشد.

حسگر پیشرفته‌ای که برای این جارو رباتی طراحی شده است از فناوری نسل جدید LDS 3.0 بهره می‌برد. عملکرد این حسگر بر مبنای اسکن لیزری بسیار سریع است که در هر ثانیه 2080 نقطه مختلف را پایش می‌کند.

به لطف این حسگر، دقت ناوبری جارو رباتی نسبت به قبل بهبود یافته و میزان خطای آن به کمتر از 10 میلی‌متر رسیده است.سیستم فیلتراسیون به کار رفته شامل فیلتر HEPA با قابلیت شستشو و استفاده مجدد می باشد.بنابراین هوای خروجی از جارو کاملا سالم است.

ویژگی های دیگر

ویژگی های زیادی وجود دارد که ما قطعاً Dreame D9 در نظر خواهیم گرفت.

این نقشه را در حافظه نگه می دارد و مناطقی را که در حال حاضر تمیز شده اند شناسایی می کند. 13 آشکارساز از جمله ضد برخورد و سقوط پیدا خواهید کرد. یک سنسور دیواری برای بهینه سازی کارایی در شستشوی لبه ها و گوشه ها وجود دارد. در حالی که جاروهای روباتیک زیادی با دوربین کار می کنند، من Dreame D9 را ترجیح می دهم که به دلایل حفظ حریم خصوصی مرتبط باشد.

اتصال صوتی با بلندگوی Xiao Ai. فقط وقتی نیاز به تمیزی دارید آن را بگویید!

این جارو از دستیار صوتی هوشمند آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب کاربر با استفاده از دستورات صوتی می‌تواند عملکرد جارو رباتیک را کنترل کند.کاربر می‌تواند نقشه نظافت خانه یا سایر مکان‌ها را مشخص کنید

جاروبرقی ربات، لطفاً شروع به تمیز کردن
جاروبرقی ربات کنید، لطفاً برای مدتی مکث کنید
جاروبرقی ربات، لطفاً دوباره شارژ کنید

نتیجه گیری

آیا Dreame D9 واقعاً ارزش خرید دارد؟

از ارزیابی راهنمای خرید جاروبرقی هوشمند دریمD9، ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم بگوییم که داشتن یک جاروبرقی عالی است. Dreame D9 دارای سبک مینیمالیستی، قدرت مکش قابل توجه، نویز کم، یک اپلیکیشن، ویژگی های خیره کننده و عمر باتری شگفت انگیز است. علاوه بر این، ویژگی های فوق العاده ای را با نقشه برداری و برخورد فوق العاده با مشتری ارائه می دهد.


خرید دکوراسیون منزل از دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 20 =

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

منو
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
حساب من