فهرست:

معرفی کامل محصولات و لوازم جانبی برند لیتو

معرفی لوازم جانبی برند لیتو: پیشرفت تکنولوژی باعث شده که تمام افراد به گوشی‌های هوشمند نیاز داشته باشند. در کنار استفاده از گوشی هوشمند، نمی‌توان اهمیت لوازم جانبی را در زندگی امروزی نادیده گرفت. لیتو یک برند چینی است که دو چیز را در کنار هم قرار می دهد: کیفیت و طراحی، هدف اصلی آن ارائه لوازم جانبی باکیفیت و درعین‌حال، مناسب است. لوازم جانبی لیتو توانسته‌ است جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کند.

لوازم جانبی لیتو برندی است که با یک هدف ساده تاسیس شده است: ارائه محصولات با بالاترین کیفیت با بهترین قیمت ممکن. 
لوازم جانبی برند لیتو برای پاسخگویی به نیازهای مردم در سراسر جهان طراحی شده است و از آنجایی که ما معتقدیم کیفیت عالی و همچنین اطمینان حاصل می کنیم که محصولات برای همه مقرون به صرفه هستند،اگر به دنبال محصولی قابل اعتماد هستید که بتوانید به آن اعتماد کنید، لوازم جانبی Lito قطعا ارزش بررسی را دارد.

اغلب محصولات لیتو، لوازم جانبی موبایل هستند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: پاور بانک، هندزفری بی سیم، هدفون بلوتوثی و انواع کابل. کیفیت محصولات جانبی هنگام استفاده در کنار گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است؛ کیفیت بالای لوازم جانبی لیتو باعث شده که محبوبیت خاصی میان مردم داشته باشد.

لیتو همواره در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا، امکانات گسترده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین لوازم جانبی لیتو می‌پردازیم.

lietu tesmino

هدفون لیتو

گوش دادن به موسیقی، کتاب صوتی و یا پادکست با هدفون لیتو لذت‌بخش‌تر خواهد بود؛ حتی عده زیادی هستند که ترجیح می‌دهند حین بازی از هدفون لیتو استفاده کنند تا ارتباط بهتری با فضای بازی برقرار کنند. آیا می‌دانید تفاوت هدفون لیتو با هدست و هندزفری چیست؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی هر یک از این لوازم جانبی لیتو بپردازیم و ویژگی‌های مهم هر یک را بیان کنیم.

همان‌طور که می‌دانید، طراحی ظاهری هدفون لیتو به‌گونه‌ای است که به‌طور‌کامل گوش شما را پوشش می‌دهد؛ همین موضوع باعث می‌شود که گوش شما تحت‌فشار نباشد و به شنوایی شما آسیب وارد نمی‌کند.

طراحی هدفون لیتو به‌گونه‌ای است که شما تجربه متفاوت و بسیار باکیفیت و واضحی از گوش دادن به یک موسیقی داشته باشید. کیفیت صدا در هدفون‌ها، خصوصاً هدفون لیتو بسیار بالا است و تمام مشتریانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، رضایت کامل خود را بیان کرده‌اند.

هدفون لیتو تا حدود زیادی صداهای اطراف را حذف می‌کند و باعث می‌شود شما کیفیت بالاتری از موسیقی و صداهای موردنظر خود داشته باشید؛ این ویژگی هدفون لیتو باعث می‌شود، زمانی‌که شما احتیاج به تمرکز دارید، به‌راحتی بتوانید بر صدایی که گوش می‌کنید متمرکز شوید.

اتصال هدفون لیتو به تلفن همراه یا کامپیوتر شما از طریق کابل انجام می‌شود، اما هدفون بلوتوثی نیز وجود دارد که استفاده راحت‌تر و انعطاف بیشتری دارد. در هدفون بلوتوثی، دیگر شما دغدغه خراب شدن کابل و اتصال صحیح آن به هدفون و دستگاه (موبایل یا لپ‌تاپ) را ندارید.

برای استفاده از هدفون بلوتوثی حتی لازم نیست که شما دقیقاً کنار دستگاه قرار داشته باشید؛ بلکه می‌توانید تا چندین متر از دستگاه فاصله بگیرید، درحالی‌که هدفون لیتو در حال پخش صدای موردنظر شماست. در هدفون بلوتوثی از باتری‌های قابل شارژی استفاده می‌شود که شما می‌توانید شارژ آن را توسط یک کابل انجام دهید.

معرفی لوازم جانبی برند لیتو

هندزفری بلوتوثی لیتو

هندزفری

هندزفری وسیله‌ای برای گوش دادن به صداها و درعین‌حال ارسال صدا است. این وسیله از دو گوشی بسیار کوچک که داخل حفره گوش قرار می‌گیرد، تشکیل‌شده است. هندزفری به دو شکل بی‌سیم و باسیم وجود دارد. در هندزفری باسیم، از یک میکروفون بسیار کوچک روی سیم این وسیله استفاده‌شده است که باعث می‌شود صدای شما با وضوح بیشتری ارسال شود.

هندزفری بی سیم دقیقاً مانند هدفون بی‌سیم عمل می‌کند و به‌وسیله بلوتوث به دستگاه شما وصل می‌شود؛ این نوع هندزفری فقط شامل گوشی بسیار کوچکی است که در گوش قرار می‌گیرد. هندزفری بی سیم در اشکال مختلفی وجود دارد؛ برخی از آن‌ها تنها یک گوشی دارند و قسمتی از آن‌ها پشت گوش قرار می‌گیرد و برخی دیگر شامل دو گوشی بسیار کوچک هستند که درون گوش قرار می‌گیرند.

شارژ هندزفری بی سیم دسته اول توسط یک کابل انجام می‌شود و برای هندزفری دسته دوم، کیس‌های مخصوصی وجود دارد؛ به این صورت که هندزفری درون کیس قرار می‌گیرد و سپس کیس به‌وسیله کابل، شارژ می‌شود.

مهم‌ترین مزیت هندزفری، سایز کوچک آن است که باعث می‌شود حمل آن ساده باشد و در هر حالتی بتوانید از آن استفاده کنید. هندزفری‌های بی‌سیم در دسته لوازم جانبی لیتو، تا فاصله 10 متر را پشتیبانی می‌کنند که مقدار نسبتاً خوبی است.

 

هدست

تفاوت هدست و هدفون در میکروفون است. در هدست میکروفونی وجود دارد که به شما امکان صحبت کردن به‌صورت تلفنی یا به‌طورکلی برقراری ارتباط را می‌دهد. اغلب هدست ها قابلیت جدا شدن میکروفون را هم دارند که باعث می‌شود استفاده راحت‌تری از آن داشته باشید. در مقایسه با هدفون، هدست کیفیت صدای پایین‌تری دارد؛ اما این به معنی پایین بودن کیفیت آن نیست.

کیفیت صدای هدفون بسیار بالا است و هدست مقداری ضعیف‌تر از هدفون عمل می‌کند. می‌توان گفت که هدست ترکیبی از هدفون و هندزفری است و اگر مشکلی با حمل آن و همین‌طور استفاده از آن ندارید، می‌توانید آن را به‌راحتی جایگزین این دو مورد نمایید.

پاوربانک لیتو

پاوربانک لیتو : وسیله‌ای است که از چند باتری با ظرفیت‌های متنوع ساخته‌شده است؛ این وسیله قابل‌حمل است و به شما امکان شارژ لوازم الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، بلندگوهای شارژی و حتی لپ‌تاپ را می‌دهد. کوچک‌ترین سایز پاوربانک لیتو، سایز جیبی است که قابلیت حمل راحتی دارد و بسیار کاربردی است.

یکی از اساسی‌ترین لوازمی که برای مسافرت به آن احتیاج خواهید داشت، پاور بانک است؛ علاوه بر این، پاوربانک لیتو هنگام قطع برق کمک شایسته‌ای به شما می‌کند.

اغلب ما پاور بانک را تنها برای شارژ کردن موبایل می‌دانیم؛ این در حالی است که پاور بانک‌هایی برای شارژ کردن لپ‌تاپ هم وجود دارند که ظرفیت بسیار بالاتری دارند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید پاوربانک لیتو باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

نمایش میزان شارژ باتری

برخی از پاور بانک‌ها با استفاده از رنگ چراغ، میزان شارژ را به شما نمایش می‌دهند، اما بهتر است پاور بانکی تهیه کنید که درصد دقیق را نمایش دهد. نمایش میزان دقیق شارژ پاوربانک لیتو از دو نظر حائز اهمیت است: در ابتدا شما می‌توانید زمان باقی‌مانده تا شارژ کامل دستگاه را تخمین بزنید و سپس هرگاه که از آن استفاده کردید، می‌توانید میزان انرژی باقی‌مانده را بررسی کنید.

با اطلاع از میزان شارژ باقیمانده پاور بانک، شما مدیریت بهتری نسبت به شارژ گوشی خود خواهید داشت. قابلیت نمایش دقیق میزان شارژ پاور بانک، در تمام مدل‌های پاوربانک لیتو وجود دارد که یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

ظرفیت پاور بانک

ظرفیت پاور بانک را متناسب با گوشی خود انتخاب کنید. اگر در تلفن همراه شما از باتری 5000 میلی‌آمپر استفاده‌شده است، پاوربانک لیتو 10000 میلی‌آمپر نمی‌تواند به‌خوبی نیاز شما را برطرف کند.

باید دقت کنید که اگر ظرفیت پاوربانک لیتو 10000 میلی‌آمپر باشد، مقداری از آن صرف شارژ خود پاور بانک خواهد شد و احتمالاً شما حتی نمی‌توانید دو بار گوشی خود را به‌صورت کامل شارژ کنید؛ بنابراین بهتر است با توجه به این نکته، پاور بانکی با ظرفیت بالاتر انتخاب کنید.

گفته‌ها و تجربیات کاربران حاکی از این است که میزان دقیق ظرفیت یک پاور بانک، برابر با 75 درصد ظرفیت اعلام‌شده آن است؛ درواقع هر‌چه پاور بانک ظرفیت بیشتری داشته باشد، به میزان بیشتری از انرژی برای خودش نیاز دارد.

یک نکته مهم در مورد پاوربانک لیتو این است که این برند، پاور بانک‌هایی با ظرفیت 30000 میلی‌آمپر را نیز به تولید رسانده و روانه بازار کرده است که می‌تواند مدت زیادی، نیاز شما را برطرف کند.

تعداد درگاه خروجی

تعداد درگاه خروجی در پاور بانک بسیار مهم است. پاور بانک‌هایی که یک درگاه خروجی دارند، تنها برای استفاده یک نفر یا یک دستگاه طراحی‌شده‌اند. باید توجه کنید که اگر پاوربانک لیتو را به‌منظور خاصی تهیه می‌کنید، تعداد درگاه خروجی آن را هم در‌نظر بگیرید؛ به‌طور‌مثال، اگر قصد دارید هنگام سفر با همسرتان از یک پاور بانک استفاده کنید و یا حتی در محیط کار با همکارتان از یک پاور بانک استفاده کنید، باید دستگاهی با حداقل دو خروجی را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، امکان شارژ سریع موبایل توسط پاور بانک است. ازآنجا‌که اغلب تلفن‌های هوشمند امروزی قابلیت شارژ سریع دارند، اگر پاور بانک شما هم از این قابلیت پشتیبانی کند، تلفن همراه شما زودتر شارژ می‌شود.

جالب است بدانید که تقریباً تمام مدل‌های پاوربانک لیتو بیش از یک خروجی دارند و همچنین دارای قابلیت شارژ سریع هستند؛ این نکات به‌ظاهر ساده باعث شده‌اند که لوازم جانبی لیتو از محبوبیت زیادی میان مردم برخوردار باشند.

 

معرفی لوازم جانبی برند لیتو

اسپیکر لیتو

اسپیکر بلوتوثی

بلندگوهایی که روی گوشی و تبلت یا لپ‌تاپ شما تعبیه‌شده‌اند، معمولاً قدرت چندانی در پخش صدا ندارند؛ به همین جهت شما نیازمند یک اسپیکر خواهید بود. اسپیکرهای بلوتوث، بلندگوهایی کوچک و قابل‌حمل هستند که از طریق بلوتوث به دستگاه شما وصل می‌شوند.

اغلب اسپیکرهای بلوتوث از باتری استفاده می‌کنند و نیازی به کابل ندارند؛ اما باید هنگام خرید به نوع باتری به‌کاررفته در بلندگو و ظرفیت آن دقت کنید تا نیاز شما را برطرف کند. طراحی مقاوم و جنس بدنه باکیفیت، از مهم‌ترین عواملی است که هنگام خرید بلندگو باید به آن توجه کنید.

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که با خرید اسپیکر در دسته لوازم جانبی لیتو نصیب شما خواهد شد، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه است. پشتیبانی از کارت حافظه باعث می‌شود که شما بدون نیاز به گوشی یا تبلت و … بتوانید به موسیقی گوش کنید.

هنگام خرید این محصول باید دقت کنید که بلندگوی موردنظر شما قابلیت اتصال با کابلUSB را هم داشته باشد تا در صورت بروز مشکل در بلوتوث، بتوانید از این طریق به آن متصل شوید. یکی از محبوب‌ترین موارد در لوازم جانبی لیتو، اسپیکر بلوتوثی با قابلیت رقص نور است که می‌تواند به‌خوبی شما را سرگرم کند و نیازتان را برطرف سازد.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که عده زیادی پس از خرید بلندگو با آن روبه‌رو می‌شوند، در مورد قدرت صدای آن است. در برخی موارد افراد گمان می‌کنند که اسپیکر آن‌ها تعادل ندارد و گاهی صدای بسیار بلندی تولید می‌کند و گاهی صدای آن بسیار ضعیف است؛ این مشکل معمولاً به دلیل محلی است که در آن بلندگو را مورداستفاده قرار می‌دهید؛

به‌طور‌مثال، در یک اتاق 10 متری کاملاً پوشیده، شما صدای بلندتری از اسپیکر می‌شنوید و فکر می‌کنید که قدرت بالایی دارد؛ در مقابل اگر همان لحظه بلندگو را به یک محیط بزرگ‌تر یا فضای آزاد منتقل کنید، فکر می‌کنید که قدرت آن افت کرده است. باید توجه داشته باشید که این موضوع یک امر عادی است و به معنی وجود مشکل در دستگاه شما نیست.

کارت حافظه

یکی دیگر از محصولات برند لیتو، کارت حافظه است. کارت حافظه یکی از ابتدایی‌ترین وسایل برای ذخیره اطلاعات است که با اسامی رم و مموری کارت هم شناخته می‌شود. اصلی‌ترین استفاده کارت حافظه در تلفن همراه است و به‌عنوان یکی از لوازم جانبی اساسی آن محسوب می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، برخی از بلندگوها قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند؛ جالب است بدانید که برخی از هدفون‌ها نیز چنین قابلیتی را پشتیبانی می‌کنند.

  • ظرفیت یکی از اساسی‌ترین پارامترهای خرید مموری کارت است. ابتدا نیاز خود را به‌صورت دقیق مشخص نمایید و سپس با توجه به نیاز خود، مموری کارت مناسب را انتخاب کنید.
  • سرعت انتقال داده یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. بالاترین سرعتی که برای انتقال داده کارت حافظه وجود دارد، class10 است؛ تمامی مموری کارت‌های لیتو از این سرعت استفاده می‌کنند.

کلام آخر

اغلب ما دید خوبی نسبت به لوازم چینی نداریم و وقتی متوجه می‌شویم که لیتو یک برند چینی است، نسبت به خرید محصولات آن مردد می‌شویم. امروزه لوازم چینی بسیار باکیفیت و متنوعی در ایران وجود دارد که نقض‌کننده تمام باورهای شما است؛ لوازم جانبی لیتو نیز یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های این محصولات است.

همان‌طور که در این مطلب بررسی کردیم، در تمام لوازم جانبی لیتو از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌گیری می‌شود و تمامی این محصولات، کیفیت بالایی دارند. لیتو همواره در تلاش بوده است که با ارائه محصولاتی با قیمت مناسب به مشتریان خود، برترین ویژگی‌ها و آپشن‌ها را در اختیار آنان قرار دهد؛ نظرات مشتریان نیز حاکی از موفقیت لیتو در این زمینه است.

اگر تابه‌حال از محصولات این برند استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد ما این است که باورهای غلط در مورد محصولات چینی را کنار بگذارید و نسبت به خرید لوازم جانبی لیتو اقدام کنید؛ بی‌شک کیفیت بالای این محصولات و قیمت مناسب آن باعث می‌شود که شما تبدیل به یک مشتری وفادار برای این برند شوید.

لیون تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهارده =

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

منو
خانه
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
حساب من